Leuke vraag. Mijn voorkeur gaat naar de Cartier tank, de JLC reverso of een mooie dd maar dat is iets voor later. Niets groters in ieder geval. Mijn vriendin draagt momenteel een mooie vintage Tissot die ik ooit eens voor mezelf bestelde zonder te letten op de diameter.
Was je onder invloed toen je die GIF maakte, Han?
Mijn vriendin draagt overigens een kleine goudkleurige Seiko, maar ze is ook erg gecharmeerd van mijn vintage Omega van ±32mm en mijn Rolex OP34mm. Ik denk wel dat wat kleinere horloges mooier zijn, maar dat vind ik zowel voor mannen als voor vrouwen. Geen fan van grote hompen staal.
Pfoah. Met recht ‘bling bling’ te noemen!
Dit
Ik las de titel van dit topic: daar gaan we weer. Weer zo’n eentje die een horloge wil scoren die hij mooi vindt en z’n vrouw maar moet gaan dragen. Zie ik, dat Esmee de intro schrijft. En dat geeft gelijk een andere kijk op de zaak. Sorry, mensen, voor mijn vooringenomenheid.
Verder heb ik geen verstand van dit onderwerp. Wel als het gaat om mijn lief. Ik volg geheel en al haar wensen en dat houdt het vredig in huize Omanido.
Mijn vrouw heeft een Baume en Mercier Catwalk ( had ze al toen ik haar leerde kennen) een Certina en van mij een ovale Balmain met diamant gehad.
Verder heb ik haar een kleine Movado gegeven met lapis wijzerplaat en heeft ze voor het sporten een Armani.
Even geen foto’s bij de hand.
De 35 mm nomos tangente staat mijn vrouw schitterend!
Welke tudor is dat precies?
Het is de Tudor Black Bay 32 S&G
Dank! Jullie hebben een mooie keuze gemaakt.
Ok lady, het horloge voor jou, als zelfbewuste moderne en stijlvolle vrouw is van Duitse makelij.
Hoog in t vaandel: origineel, uitstekende kwaliteit, duidelijk
Mijn vrouw is de eigenaresse en ik steel hem regelmatig om vervolgens helemaal weer verliefd te worden op de Duitser…
XeMeX
Tag Heuer link, scoorde ik iig erg goed mee
Ligt eraan bij welke vrouw
Bij mijn vriendin zou denk ik de stalen bezel witte plaat 16520/116520 het beste staan.