ik vind de G-Shock Mudmaster Superior GG-B100-1AER erg goed staan bij mijn vriendin.
HorlogeHalle dat snap ik heel goed, wat een plaatje 🥰
Als een vrouw een Daytona draagt kan je mij sowieso al wegdragen…
Zeker, scherp gezien. Stap 2 is dan iemand aanspreken.
Champagne, caramel en roze vrouwelijk? Da’s zooo 1912. Zelf vind ik grote horloges vaak niet mooi, noch bij mannen, noch bij vrouwen. Er is hier één heerschap op het forum die een roze Rolex DJ draagt met romeinse cijfers en een prachtige oud-roze sunburst. Een prachtig herenhorloge.
Mijn vrouw draagt dit heel veel:
De laatste foto in deze categorie even van @Dao geleend, maar zij heeft er ook zo een die ze graag draagt:
https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/7/1/7/71799e531a17e5e4e089b9b09678e24dc010348a.jpeg
Deze vindt ze tof maar draagt ze minder omdat ie “te duur is”:
Dan vind ze deze van mij ook leuk om te dragen:
Deze horloges uit mijn kist zegt ze te willen dragen maar heeft ze nog nooit omgedaan:
Er is een verschil tussen “hele kleine fijne horloges” en een iets kleiner horloge omdat dat op je pols past. Ik vind het altijd belangrijk dat mensen dragen wat bij ze past.
Specifiek de Swatch die je daar draagt vind ik te groot voor je pols. Ik heb niks tegen dames met sportieve smaak, maar deze is wel erg, eh, aanwezig.
@Fate_Amenable_To_Change je hebt een mooi smaak qua horloges. En die op de foto is idd groot, het is wel een dames horloge trouwens. Rest van mijn verzameling is kleiner. En mannen kunnen ook zeker roze dragen. Niets mis mee
Nu de grenzen openen kunnen we volgende week eindelijk deze sbgx263 voor m’n vrouw oppikken:
37mm, high end quartz, 100m wr. Perfect voor haar!
Zeg het niet graag… maar dat is wel een toffe Junghans. Gaaf design.
Krijg toch de indruk dat het weer een mannen topic wordt.
Zie bijna alleen maar mannen horloges.
Vind het zo leuk een vrouw erbij met gevoel voor horloges.
Bij deze die van mijn vrouw. En vrouwen horloges!
Gelukkig heeft zij niet zo’n spaar verzamel drang als ik.
Over 2 jaar koop ik voor mijn vrouw waarschijnlijk een van deze 2.
Solo:
Francaise:
Ik vind zelf de Solo mooier dan de Francaise… maar geloof dat ze nu de Francaise mooier vindt.
Groot vind ik wel cool!
Ja Kasper… zo kun je stront nog mooi maken
Ooo Invicta heeft geen kleine zeker?
Stront? Ik denk dat een iets grotere sportieve horloge echt niet slecht hoeft te staan op een vrouwen pols. Vrouwen kunnen ook gewoon 42mm dragen.
Was gewoon een reactie op JappieH die schreef dat vrouwen niet te grote horloges moeten dragen. Daar ben ik deels mee eens. Ik zie een vrouw geen klassiek dress horloge dragen van 40mm of groter, maar wel een sportief duikertje, niks mis mee…
Dan meteen naar 53,7 Als je het doet doe het dan goed! Ha ha
Die band is te groot? Is dat jouw arm of die van je vriendin?
Hoe groot is zo’n Daytona?