Horloge voor de vrouw

Vintage 1947 Omega. Staat beschaafd aan de Vrouwenpols zolang ze geen bouwvakster is :muscle:t2:

5 likes

Klassiek. 34/35mm?

Met 5 schakels eruit kan het alsnog heel mooi zijn! :smile:

1 like

40mm. Ik vond hem klein dragen.

40mm is prima met zo’n sportief horloge.

1 like

Nee zag er niet uit.

1 like

@Ruud de solo oogt rustiger. Vindt ik persoonlijk ook mooier.

@HorlogeOpa dat is een heel mooi horloge 🥰

1 like

Euh?

Ik hou niet zo van Romeinse cijfers maar dit horloge is wel erg mooi!

1 like

:rofl: Dank je. Ik voel je pijn. :rofl:

We hadden het over de horloges, @Chillekasper. Marketing door bikini-modellen voelt zo 1972. Ik krijg een beetje “Oh, bitch, puh-lease” gevoelens bij die post. :roll_eyes: Maar ja, dat geldt ook voor die socialite marketing van de Daytona’s van @Neyra.

Ik word erg moe van “borsten vooruit, lippen helemaal bolgespoten, duckface, hashtagkiekmieegoandan” marketing. Van mij mag Instagram wel eens een maandje dicht om z’n eigen bestaansrecht te evalueren.

Nu kan ik niet inschatten wat dit soort reclame uitingen met de dames op dit forum doen.

Ik maar denken dat Xemex Zwitsers was. Maar los daarvan, leuk apart ontwerp. :+1: De Avenue, toch?

Dank!

Ook wij zien foto’s graag tegemoet, want ja, er worden met grote regelmaat topics geopend met de vraag wat forumleden voor hun partner kunnen kopen.

3 likes

Klopt, de Avenue, maar…ik heb een special editon. En die wijkt iets af van het origineel ( ja hèhè :roll_eyes:)
Gefraiste bars om het glas, vervolgens zwart geverfd ontbreken modelnaam op wijzerplaat en een zwarte crocoband

Moest er even aan wennen, de aanblik is nogal anders dan het basismodel waar ik jarenlang naar uitkeek. ( op zoek = te zwaar uitgedrukt)

Nu vind ik hem mooier :sunglasses:

@charlesb52 was de aanbrenger, ik was al snel overgeleverd aan hem. Hij heeft geen misbruik gemaakt van de situatie. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Küling is de ontwerper die samen met een marketingman het merk stichtte in 98 of 99

2 likes

@Fate_Amenable_To_Change ik zal wel een paar mooi mannen met mooie horloges plaatsen :wink::grin:. Ik persoonlijk stor mij er niet aan als dit soort advertentie foto’s worden geplaatst. De nadruk ligt helaas wel te vaak op het model en minder op het horloge. Maar ja das reclame he

3 likes

Niet zo heel erg veel, eigenlijk. In een ruimere context: zowel mooie mannen als mooie vrouwen en mooie anderen kunnen op mijn waarderende blik rekenen.

Anderzijds zegt het me wel iets over mensen die dit soort reclames te pas en te onpas posten, evenals over de makers ervan die niet lijken door te hebben dat dit soort uitingen onvergeeflijk twintigste-eeuws zijn.

Edit:“mooi” hierboven is een te beperkende term, “met uitstraling” is wellicht correcter :slight_smile:

4 likes

Is vind zowel grotere als kleinere horloges prima kunnen voor een vrouw, het moet alleen een beetje bij de outfit passen (net als bij mannen overigens). Bij een casual outfit kan prima een toolwatch, maar een Rolex sub bij een cocktailjurk en hakken vind ik een beetje raar. :thinking:

7 likes

Phoibos heeft mooie dames vakantiehorloges.
Helaas vaak uitverkocht…

https://phoiboswatcheurope.com/categories/collection/sea-nymph.html

2 likes

Vermoed dat deze al genoemd is (heb niet alle reacties gelezen) maar ik heb dit horloge voor mijn moeder gekocht. Ik denk dat alle Cartiers het goed doen!

5 likes

@wbcoupe idd ik kijk ook altijd naar mijn outfit daar pas ik mijn sieraden op aan. Zo heb ik werk horloges en vrije tijd horloges. :see_no_evil::grin:. En nee dat is echt geen prorum joh bij zo’n outfit een sub :joy::joy::joy:. En toch zie ik het eigenlijk geregeld, daar kan ik mij dus wel erg aan storen. Als het niet klopt sieraden/Horloge met outfit.

2 likes

@Stikvoort een solo 🥰

1 like

Heb net deze binnen voor m’n vrouw, klein Tissootje uit de jaren vijftig. Past denk ik beter bij een feestelijke outfit, maar draag je weer niet als je even boodschappen doet. :sunglasses:

2 likes