@wbcoupe Idd deze is heel mooi bij een feestelijke outfit. Daar zal je vrouw heel blij mee zijn. En met boodschappen doen kan best, als je dat in bv gala doet
Nou, over het algemeen niet
Eens, maar ik vermoed dat er ook - net als bij mannen - een categorie vrouwen is die liever status uitstraalt dan klasse.
Op een van de beursen in Houten hoorde ik een man een voorstel doen aan zijn vrouw. Waren twee compleet verschillende horloges, allebei een Amerk , een daarvan een Sub van Rolex, de ander een Constellation van Omega.
Ongeveer gelijke prijzen. De afweging was niet welke het mooist was. De lady vroeg haar man welke het meest indruk zou maken!
Buitenkantmensen zonder klasse dus.
Het komt nog gewoon voor.
@HorlogeHalle status/indruk tja. Dat vinden er een hoop belangrijker. Maar ik zie toch liever een goed geklede man/vrouw (hoeft echt geen gala of zo te zijn)met mooi horloge(ongeacht het prijskaartje) dan een super dure Rolex met eigenaar in een jogging pak met onverklaarbare vlekken.
@wbcoupe Ikkie wel x gedaan. Tja ging naar feestje, maar moesten nog stukje rijden. Dus effe de appie in gerend (Ja op hoge hakken en jurk, en haar super mooi opgestoken) voor wat drinken en snacks. Draaide wel wat hoofden om hoor. . Denk niet dat ze toen naar mijn horloge keken trouwens.
Photo or or it didn’t happen !
Is ruim 10 jaar geleden. Heb er geen foto van helaas in de appie dan. Wel hoe ik er die avond uitzag. Zal die foto’s eens opzoeken. Die hou je nog te goed.
Grote vrouwen mmmm ja kan ook
Phoibos is hier een paar keer genoemd. Dank daarvoor. Zo’n rooie zeenimf komt op m’n lijstje.
Heb ook een keer zoiets gehad. Kwam met m’n vrouw (vriendin toen nog) terug van een begrafenis, ook stak in het pak en opgedirkt. Kwamen langs een tuincentrum en we moesten nog wat dingen hebben dus ook ff naar binnen gelopen. Gaf ook wel wat vreemde blikken, vooral omdat het snoeiheet was die dag.
Dan heeft zij dus ook goeie smaak
Ik ken vergelijkbaar in de Lisboa uitvoering.
Moet ik voor naar mijn vader toe.
Dat doe ik wel vaker…
Ja zo’n Lisboa, zit ik ook wel eens te volgen op ebay, maar die dingen zijn duur.