Maar ik zie maar weinig verschil. Waar zit het dan in?
Ik dacht dat die van mn pa een jubileummodel was trouwens.
Jaar??
Mijn wederhelft heeft al verschillende horloges gehad. Op dit moment draagt ze deze en een tweede (wat sportievere) hebben we eindelijk gevonden en is onderweg.
Zo’n Lisboa is een stuk groter en is een handwinder, terwijl die Z173 van mijn vrouw echt een dameshorloge is met een lug2lug van 36 mm en een quartz aan boord.
Zo’n Z173 is eventueel wel draagbaar voor een man als je niet te grote polsen hebt, maar zo’n Lisboa is echt een herenhorloge
Welke maat?
Dit is 35mm.
Horloge voor de vrouw
Moet je ff een foto plaatsen, dan weet ik aan welke ruilwaarde ik moet denken
Mooi en klassiek, ware het niet dat hij te groot lijkt voor haar pols. Mag ik een kleinere voorstellen? Er was hier een dame met de 34mm Olijfgroene OP, maar Rolex maakt ook een tikje kleinere modellen.
Welke referentie is dat? Ik zoek nog iets rechthoekigs voor mezelf waar ik geen 6000 Euro aan hoef te verspijkeren, want reverso.
Z173, ah.
Inderdaad; Z173.
Hier staat er een in een veiling op ebay; prijs is voorlopig nog zeer behapbaar.
Wristshot toont wat groot. We hebben alle maten geprobeerd en deze was uiteindelijk in het eggie het mooist
De tweede, sportievere, voor mijn wederhelft is binnen. In het echt erg mooi en staat heel fraai om een sierlijke damespols zodat ik er óók van kan genieten:
Deze zou ik graag nog eens bemachtigen voor m’n vriendin!
Heel speciale horloges! Ben benieuwd wat zo iets zou kosten. Maar ik vrees ondanks dat het een dames horloge is vrij veel
Vroeg het me van de week ook af en kan geen prijzen vinden waar voor zijn gegaan afgelopen tijd. Ben me bewust van de vfa status die het horloge heeft en wat dat met de prijs zal doen.
Ik gok, gebaseerd op niks anders dan een onderbuik gevoel, dat het al snel een euro of 1000 zou moeten kosten
Hoi @Esmee1975 mijn vrouw heeft slanke polsen en het mooiste daarop heeft ze classic een DJ31 staal/rosé fluted op jubilee en Dagelijks een OP31 staal, echter beide in het iets hogere segment