Horloge voor elke dag en voor altijd

Gecondoleerd…
Moeilijke keuze,vind zelf dit erg mooi en tijdloos…

1 like

Ik zou zelf nooit met een 100m horloge het water in gaan al zou het waarschijnlijk wel kunnen. Er is altijd een kans dat mis gaat en dat is zonde met zo’n hologe dat dan onherstelbaar is (of een originele vervangende plaat die extreem duur is). Een moderne OP of DJ kan je gewoon naar Rolex sturen voor een nieuwe correcte plaat.

1 like

Wel ietwat saai, maar aan de andere kant, past altijd… de 16610 of 16600

Mij bevalt de oude Seadweller zelf beter!!

1 like

:joy:

En je durft zelf wel? Jij hebt meer openingen dan je horloge.

4 likes

Vandaag stond ik oog in oog met deze:

Zal ik…?

De twijfel was te groot. Toen ik naar mijn GS keek die ik om had ben ik toch doorgelopen.

6 likes

Als een explorer in het water moeilijk is dan kan je een Smiths everest nemen, hou je meer dan voldoende budget over voor nog eentje extra of 40 indien je dat wilt :grin:

2 likes

Ik zat nog eens je topic door te lezen … ik weet van je eerdere reply’s dat je een broertje dood hebt aan geld gezever… maar ik wil toch deze suggestie doen omdat ik denk dat je vermogend genoeg bent en (evt met wat inruil van wat je hebt) vanuit jou smaak die ik voorbij heb zien komen enorm gelukkig wordt ter nagedachtenis aan je ouders met dit:

Misschien andere kleur, maar dit vind ik (en wie ben ik btw) perfect bij je passen qua horlogestijl wat je normaliter koopt. :blush:

2 likes

Die is prachtig inderdaad en wellicht een kandidaat.

1 like

Nou, heb je topic gevonden,… :wink:

Gewoon weer iets moois kopen, voor mijn doen wissel je redelijk vaak van horloge. Dus als het echt een blijver moet worden, dan zou ik iets speciaals kopen. Speciaal genoeg dat je het juist niet al te vaak gaat dragen.
Zodat je het nog lang gaat uithouden met het horloge.

Denk dat een rg klassiek horloge dan een winnaar kan zijn. Een witgouden gaat namelijk eerder om de pols, omdat die veelzijdiger is. Daarbij ook nog eens meer low-profile.

Dus dan kom je toch uit bij ALS, Patek en/of VC. Kortom een middagje Düsseldorf! :wink:

3 likes

Ik heb een voorstel ingediend!

4 likes

Persoonlijk vind ik de zwarte OP of de Explorer het beste. De Explorer nog net beter als goeie bandenswapper en meen n kleine fijn afstelling in de sluiting.

1 like

Twee dagen Düsseldorf in het verschiet in december! :grin:

Met extra interesse ga ik kijken naar:
Rolex 39mm OP in zwart
Rolex Explorer 1 (al gehad, maar staat op de lijst)
A. Lange&Söhne Saxonia en Saxonia Thin (witgoud/wit)

Maar ongetwijfeld gaat er meer langskomen…

3 likes

Of een overseas tourbillion…

Deze meneer draagt hem ook lekker in de natuur!

2 likes

De Overseas was een van mijn droomhorloges. Totdat ik hem om had. Te grof/groot. Hij viel me erg tegen.

1 like

Waarschijnlijk een lekkere pasta. :wink:

1 like

Heb je ook de ultra thin gepast, helaas enkel in witgoud. Stond mij verrassend goed. Als die er in het staal was. Dan had ik hem meteen gekocht.
Alle overige modellen zijn het voor mij ook niet.

4 likes

Niet gepast in witgoud nee. Kan er niets van zeggen dus. Maar ongetwijfeld ga ik nog wel wat nieuwe ideeën opdoen in Düsseldorf volgende maand. Zal ook wel gevaarlijk dicht bij de lokale GS-dealer komen…

Tom, is dit niet iets voor jou? De Girard Perregaux Laureato.

1 like

Ik heb hem in mijn handen gehad, maar ik vind hem niet mooi genoeg. Er iets iets mee, weet niet precies wat…

1 like

Met de achtergrond van de vraagstelling in achterhoofd zou ik naar een vintage Rolex (Want die komt steeds bij je zelf terug) met een historisch bouwjaar (gemiddelde tussen leeftijd ouders, trouwjaar, eigen geboorte jaar enz) kiezen waarmee je een betekenisvolle verbinding legt met het horloge

Zeker met jouw budget moet dat lukken :wink:

1 like