Is dat mooi? Gematteerde band met gepolijste lugs?
Inderdaad, die heb ik reeds. Heel, heel misschien mag die nog eens gaan.
Je hebt denk ik een goed punt hier!
Ik zie dat ze voor de GMT 16710 inmiddels al rond de 12K+ vragen…
Vind ik wel vrij veel geld voor dit model. Het is minstens de helft speculatiewaarde.
Je ne sais pas. Als je het zo brengt dan lijkt het me minder aantrekkelijk.
Hup lugs ook laten brushen
Je kent me Paul, het is best snel teveel voor me. Ik vind een ‘gewone’ Oysterband’ gewoon echt een stuk mooier.
De 39mm op, zwart sunburst is dan ook gewoon een heel tof horloge. Ik ben zeer benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!
En zo eentje dan? Heb je nog nooit gehad, is een speciaal en stijlvol horloge met wel nog de echte rolex toolwatch uitstraling.

Een 1016….
Zwemmen maar niet meer doen en inmiddels vies duur. Maar wel echt gaaf!
Met een budget van 12k misschien nog wel mogelijk? En als ik zie wat Han met zn oude Rolexen doet moet zwemmen mogelijk zijn (of het verstandig is, is natuurlijk een andere vraag.). Maar erg mooie horloges inderdaad.
Bij het lezen van dit Topic springt er gelijk 1 horloge in mijn gedachten naar voren.
Lange and Sohne Saxonia 37MM small seconds.
Een tijdloos en prachtig design.
Ook een horloge wat goed past bij jouw smaak.
Zwemmen en gek doen , daar heb je geschikte horloges voor.
Dit wordt echt een aankoop vanuit gevoel en emotie , een DJ 36 zegt mij dan helemaal niks in die context.
De Lange… pure emotie en klasse.
Makes sense!
Die is top, maar groot.
Ja, helaas wel…
Was in 36mm echt veel beter tot zn recht gekomen.
Als ik jouw posts in gedachten hou, kom ik toch uit bij een VC patrimony of iets dergelijks. In die stijl. Alleen dan ietsje goedkoper.
Hmm… Gehele topic zojuist doorgelezen. Gecondoleerd, hoop dat dit scenario voor mij nog ver in de toekomst ligt
Zou zelf in zo’n situatie juist voor een dresser gaan in plaats van een erveryday watch.
Een mooie blancpain of reverso. Deze zou ik nooit elke dag dragen, maar juist op de momenten dat ik iets speciaals wil, zou ik een mooi aandenken om de pols willen.
Na een frisse service bij Rolex zelf kun je er prima mee zwemmen. Ook met een plexi Explorer.
Kom kom, heb vertrouwen in Rolex, die dingen zijn gemaakt voor hardcore avontuur.
Ik denk dat hij de recreationele plons van @Tompj wel aan kan.