Jammer…
Lijkt me lastig om iets te vinden, zeker met dit budget en de gestelde eisen is er zo inmens veel keuze.
Hopelijk kom je iets moois tegen!
Jammer…
Lijkt me lastig om iets te vinden, zeker met dit budget en de gestelde eisen is er zo inmens veel keuze.
Hopelijk kom je iets moois tegen!
Misschien moet ik eerst verliefd worden op iets i.p.v. beredeneerd zoeken naar de beste optie…
Denk dat dit nog wel eens de beste conclusie zou kunnen zijn! Eens een namiddagje gaan passen en je hart laten spreken. Doe je GS aan om te vergelijken, als dat het horloge is die je schrik geeft voor overlap.
Ik gok dat het een OP 39mm zwart wordt
Heb nu het zelfde probleem maar iets mindere mate natuurlijk.
Heb nu zn 4k te besteden maar niks maakt mij echt warm.
Voor een all day zou ik met jou budget voor een Sky Dweller gaan:
Heeft nagenoeg alles wat je nodig hebt:
Oei, die vind ik zo lelijk…
Met 4k zit je er ook net tussenin.
Nee joh. Mooie dj of speedy zoals hij al vaak oppert. Kan je daar tijd van genieten en dan weer wegdoen als bij is gespaard voor het volgende horloge
No brainer
40mm
300 meter waterdicht
Stalen band
Niet te dik
Casual of chique te dragen
Gaat langer mee dan jij
Met datum en pukkel, handig voor als je zicht van dichtbij wat begint af te nemen
En een fluted bezel op anabolen, ik vind dit persoonlijk niet zo mooi. De techniek is geweldig maar verder ook niets anders.
Het mag misschien raar klinken, maar ik zou voor de Omega’s gaan. Als die Connie niet te groot is is het een prachtig alternatief, maar ook de Seamaster mag er zijn.
Dat gezegd hebbende, geen van die horloges geven mij een wow gevoel. Dan vind ik een simpele Glycine Airman purist voor 800 ball’n van de baai geiniger. Ik zeg niet mooier afgewerkt of beter, ik zeg geiniger, of grijnswaardiger.
Dus m’n vraag: Wat is voor jou grijnswaardig?
Nu weet ik dat je al een GS hebt, maar voor altijd en elke dag zijn er voor mij twee quartz opties die ik gewoon zelf heel veel zou dragen:
Dit zijn geen tips naar jou toe, want ik weet dat je vrijwel iedereen hier gaat negeren, en dat je uiteindelijk toch je eigen ding doet, maar deze beide horloges zijn voor mij absoluut het summum van een aantal design elementen die samenkomen in iets waarvan ik gebruiksgenot zou hebben.
Dat levert een grijns op, en dat moet je hebben.
Ik snap je punt(en).
Ik heb 3 GS-en waaronder de GMT die je laat zien. Grijnswaardig inderdaad.
Ik heb het er maar moeilijk mee. Op alle opties is wel iets aan te merken. De DJ36 staat hoog, maar jubilee vind ik too much en de Oyster band heeft glimmende middenschakels. Jammer.
Een zwarte OP zou misschien nog het beste kunnen als het om Rolex gaat.
Toch gaat mijn warmte op dit moment naar een minder universeel draagbaar horloge uit:
Niet bepaald eentje die voldoet aan mijn eisenpakket, maar wel grijnswaardig!
Ha Tom. Ik heb niet alles gelezen (eigenlijk niks ) dus wellicht is hij al genoemd maar ehhh… Ik herinner mij een Whatsapp gesprek van een tijdje geleden over een Railmaster. Is dat niet wat?
Stijlvol, klassiek en toch een beetje modern en sportief. Net als jij eigenlijk.
Deze kan je natuurlijk laten brushen. Als verder dit horloge je het meest aanspreekt lijkt me dat een goede optie.
Ik vind dit ook wel een goede optie eigenlijk. Mits een RSC het doet.
Mooi. Veel gelijkenis met de JLC Master Chrono. Maar dan zonder de datum.
De nieuwe Railmasters zijn het niet echt voor me. Ik heb een Trilogy versie gehad, die vind ik wel mooi, maar toch niet mooi genoeg…
Misschien een JLC master ultra thin moon? 39mm en past goed bij formelere kledij.
Plus een moonphase. Echter, geen stalen band.
(De memovox die @TheWornWatch postte is ook prachtig)
Da’s een mooie Omega. Ondanks hun servicepraktijken moet ik zeggen dat het er uit ziet als een erg waardig aandenken, maar niet een aandenken wat je iedere dag gaat dragen. Met drie GSen en wat andere zaken in de kast die erg mooi zijn zul je dan ook niets elke dag gaan dragen, vrees ik.
Dat gezegd hebbende: Wat is er tegen een aandenken wat je bij gelegenheid draagt? Want de elke-dag-categorie heb je al ruimschoots te pakken in je eigen verzameling.
Daar heeft de goede man er een van gehad, of hij heeft er nog steeds eentje.
In dat geval hoor ik het graag mocht hij er van af willen