14060M dacht ik.
M typeert het nieuwe uurwerk.
@Watch2Morrow heeft er 1.
Ben je die van plan te houden en niet te flipperen? Die GS is touwens ook wel een mooie alleskunner voor elke dag.
Die Gs gaat blijven!
Jep. Daarom noemen ze hem “the last of the best”.
Van deze de sub. All-time classic en bandenswapper. Zijn er M-series met lugholes? Anders wellicht een 14060.
Beter kun je vragen: zijn er 14060 zonder lugholes
Nee
@tompj in dit geval een rolex. DJ 126200 op oyster, of Sub 14060m. Allebei goed
Ik vind een aqua terra 38mm zeker een mooie keuze! Omega DNA met een metas uurwerk en twisted lugs, zeker een alrounder. De pcl’s zouden me tegenhouden, idem als met een DJ op oyster. Ofwel de oudere AT met brushed CL’s?
De Globemaster heb ik gepast, mooie kast met gepolijste bevel, alleen de stalen band vond ik minder. Geheel werd wat flets. Op leer top!
Nadelen aan alle Omega’s als ik het goed heb: AR coating aan de buitenkant. Dat zou ik niet moeten als dagelijks uurwerk, heb een IWC pilot gehad en daar zag je wel wat krasjes op helaas. Geen idee hoe jij daar tegenover staat?
Qua Rolex: een sub vind ik meh, liever een OP 39mm zwart. Top allrounder, maar misschien inderdaad wat overlap met je GS.
Eigenlijk ben ik het eens met alles wat je zegt.
Haha dan zijn we inderdaad nog nergens
Dan neig ik nog het meest naar een oude AT met brushed band, maar geen idee hoe het daar zit met de saffiercoatings.
Nadeel aan duurder en meer high end is dat het minder en minder daily’s worden. IWC maakt mooie dingen, maar te gekleed. Een Polaris, daar koop ik persoonlijk geen JLC voor. En om dan een Overseas te nemen, ik zou schrik hebben om ermee in de zee te gaan
Niet gemakkelijk
Alweer eens. En de Overseas viel me flink tegen irl.
Best lastig dit.
Oef. Dat wordt een lastige keuze… vind alle rolexen sowieso top… de dj en op zeker. Wel 6 digit hè… en die sub ook. Maar dan 6 of 4 digit. Dus net niet deze…
4 digit en zwemmen? Is dat verstandig?
Eh… nee ja. Ligt aan de ouderdom van de pakkingen en plexi. Maar los daarvan, ik doe het in elk geval niet. Alleen maar modern mag mee het water in. Tot de eerste de service. En dan ook niet meer.
Maar vanwege het speciale gevoel bij jouw keuze wil je er wel mee kunnen zwemmen, maar je gaat er niet mee zwemmen.
Van voren heel mooi, maar wel een beetje een corpulente baas.
Dik vooral.
Dit dus. Op staal time only vind ik de beste versie, maar die viel zelfs erg tegen. Vrij grof en viel groot. Band vrij scherp.