Topspul!
De rest van je uitrusting ziet er ook vrij “niet van de baas” uit… of is dat het nieuwe SMP spul?
Topspul!
De rest van je uitrusting ziet er ook vrij “niet van de baas” uit… of is dat het nieuwe SMP spul?
Opzich logisch want hoe bindt je die gasten anders? Naar den Helder rijden en dan niet eens een horloge krijgen?
Het schijnt dat ruggengraat verwijderen al enige tijd gestaakt is omdat de wachtrij voor OO die hun hersenen moeten laten verwijderen te lang werd.
Gewoon een Casio van een paar tientjes Heeft het bij mij jaren volgehouden…
En als die er eerder ermee ophoudt dan jij, is het tijd om bij het KCT te solliciteren.
Altijd tot op de mtr nauwkeurig. Heb deze al 15jr oid.
Eigen positie direct inzichtelijk, richting en afstand tot doel en klaar. Piloten zijn vaak niet erg geduldig. Beetje vlot werken.
Bijna al het standaard spul van de baas is gewoon kut.
Helm is van ops-core. Wel van defensie niet voor de gewone infanterist. Platecarrier is van warrior.
Nope dat is ook een krappe 6. DMO is waardeloos.
Las gisteren dat ze bezig zijn met vervanging van de colt.
De hele wereld stapt over op de sig sauer. En wij gaan weer zelf het wiel uitvinden. Terwijl de DSI het ding al jaren heeft.
Opper officieren zijn inderdaad het ergst dit klopt.
Oja een horloge wat je moet opladen is altijd kut.
We gaan de poort uit patrouille van 1 week.
Ja maar m’n horloge moet wel elke 36 uur aan de oplader.
Ik zie geen horloge
Nee de ergste zijn de onder officieren die hun hele carrière opmerkingen maken over “ruggengraat verwijderen” en aan het einde versneld officier mogen worden en zichzelf dan helemaal het mannetje vinden. Je kent ze wel
De Marine worden Vissers genoemd. Even op de juiste manier aanspreken hoor…
3 stuks. Betere lui kun je niet hebben.
Al de dingen waar ze als operator tegengaan liepen kunnen ze nu beleidsmatig aanpakken.
Je bedoelt de de bulk aan kennis en ervaring van de complete krijgsmacht. Vliegers uitgezonderd.
Je schrijft vlootbaal verkeerd.
Ah dus zo hou je het paradigma in stand.
Ik doe gewoon wat me verteld word een luitenant van 23 die gisteren zn diploma heeft gekregen en vandaag zn baret niet kon vinden.
Ik moet dit ook schrijven van de LT. Niks te zeggen hiero
Tering wat een frisbee
Ik zie een horloge waar 's-nachts geen tijd meer op af te lezen is…
Mja, ik moet er binnenkort ook aan geloven 🥲
Dat interesseert de gemiddelde militair geen reet. Die wil corpuleren, alcohol en een snelle wagen.
De horror
??? Copuleren voor korporaals?
Rolex gmt uiteindelijk ook prima. Meerdere tijdzones. Waterdicht. Wie doet je wat?