Toch wel deze. Droom horloge die ik ooit hoop te bemachtigen
Als het je enige is die nooit meer weggaat, dan kan dat toch prima?
Ik stem voor de 18238 in dat geval. Saffier en 100m wr.
Ohhhhh wat huul’n Wesley
Als ik mag dromen denk ik dat een Explorer 1016 perfect zou zijn.
Plaatje via Fratello
Iets realistischer ben ik ook erg blij met mijn Speedy date
Ik zou op dit moment voor de Globemaster gaan. Buiten dat ie schitterend is zie ik me daar onder diverse verschillende omstandigheden wel oud mee worden…
Dat is een 118238. Polished lugs
Hij staat wel goed op je pols.
Wat een leuk topic is dit geworden mooie klokken komen er voorbij
Dank
Dat vind ik - oprecht- een mooie gedachte.
Wauw! Da’s nog eens een horloge dat er op een “echte” foto beter uitziet dan op zo’n hard belicht catalogusplaatje…
Ik zou ook gaan voor de Daytona.
Ik had al zo’n vermoeden dat jij het met me eens zou zijn
Royal Oak Grande Complication Automatic Titanium
Chronograaf, moonphase, perpetual calendar, rattrapante en minute repeater in de geweldige Royal Oak kast en bracelet, met een semi transparante wijzerplaat. Ja, ik denk dat dit dichtbij perfectie zit, het enige nadeel, onbetaalbaar…
Dank. Lijkt me op zich natuurlijk ook de bedoeling bij één horloge voor het leven, voor n horlogeliefhebber
Daarom zoiets. 50 jaar service interval, altijd en overal draagbaar, zeker ook op een NATOtje, 100m WR, 4800A/m MR, schokproof met saffier wat ontspiegeld is aan de binnenkant. Het enige wat zou missen is DiaShield.
Maar er is nergens gezegd dat meerdere banden en een Bergeonnetje niet tot de mogelijkheden behoren, dus ik zou daar een ruime verzameling banden bij pakken. Colarebjes, runderleertjes, croco’s, NATO’s… Ik denk dat dat ding een bandenslet is.
F. P. Journe is een totale eindbaas. Da’s wel waar.
Ik kan nauwelijks zien hoe laat het is