Horloge voor het leven; jouw keuze?

Momenteel zeg ik de Nomos Tangente 41 Update. Wat die gasten maken grenst aan perfectie.

6 likes

Ongetwijfeld is dat inderdaad één van de betere keuzes het jammere is dat ik zo’n GS niet bezit… :flushed::sob::flushed: en een Speedy wel daarom dus mijn keus voor de Speedy

2 likes

Kijk dat is nou iemand met goede smaak, helemaal eens! :wink:

10 likes

Grappig hoe je met zijn allen vaak terugkeert bij het eenvoudigste ontwerp. Deze is nog erg bereikbaar ook Ide. Gewoon je poedel een half jaar verhuren.

5 likes

Een half jaar niet uit eten en hij ligt op mijn nachtkastje. :sunglasses:

4 likes

Red je dat, zo lang geen Mc Nuggets?

9 likes

Doe dan! :sunglasses: #koekoekleventje

3 likes

Zeg even tegen je moeder dat ik een half jaartje mee eet. :sunglasses:

5 likes

Ik denk dat je dat na 1x wel gezien hebt :wink:

3 likes

Ben niet de moeilijkste en een sucker voor die hoeken.

Gr, HJR

12 likes

skx007 met saffierglas, zwarte bezel, zwarte wijzerplaat, perfect voor elke gelegenheid, elke band ziet er goed uit nato,leer,rubber,staal, het kan allemaal met de skx007. Een 7s26 movement die zo 15 jaar zonder service mee kan gaan en anders vervang je het voor 40/50 euro. Shockproof , 200m gecertificeerde duiker,
zeer goeie lume, tijdloos design.

Wel een beetje saaie keuze om daar de rest van je leven mee te doen :smirk:

1 like

Super mooie skx mod is dit zeg! Ze worden steeds beter! Deze zou ik ook houden, maar heb al een turtle en ik hoop dat die het nog een jaar of 5 of 10 vol houd. Daarna leggen we de lat weer ietsjes verder.

Lastig om te kiezen, er is veel moois! Maar je hele leven één horloge vraagt om een keuze voor veelzijdigheid. Hij moet waterdicht zijn, sportief, maar ook ingetogen genoeg voor onder een pak.

@Pvg en @anon50762135EV hebben wat mij betreft de enige juiste keuze gemaakt! Enige discussie is voor welke referentie je gaat. In mijn geval wordt het de 114270:

9 likes

Tot nu toe heb ik nog geen horloges weggedaan, maar als ik er een moet noemen, dan is m’n Seamaster toch echt een horloge voor het leven!

13 likes

Afhankelijk van de Speedy hou je geld over als je 'm flipt en koopt. En als je er een tweedehands examplaar van scoort al helemaal.

Zoals hij nu om de pols ligt. 200m WR, 36x9mm. Hij kan op vakantie en op het werk, hij overleefd het strand en de kroeg, prima keuze.

De lume is wat lachwekkend, en ik maak me over een periode van 50 jaar best wel zorgen om dit deel van het geheel:

Geen idee hoe onderhouds- of storingsgevoelig die dingen zijn.

12 likes

Ik ga voor deze mooie klok, ik hoop dat hij nog lang mee mag gaan :grin::grin:

depositphotos_184767998-stockvideo-animatie-van-een-menselijke-kloppend

8 likes

Ik ben een beetje saai. :grin:

2 likes

Ik kom toch denk ik weer uit bij het horloge dat ik al m’n halve leven heb, mijn Prisma Titanium Chronograaf. Licht, comfortabele maat en kan bij (bijna) elke gelegenheid:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/8/8/888c93ff4b0c38762586b853b68f94e1bf427acb.JPG

Helaas is de band inmiddels zo versleten dat regelmatig hij uit elkaar valt, daarom heb ik hem al een poos niet om gehad. Toch eens zien of ik hem nog weer kan oplappen met de nodige loctite. :thinking:

1 like