Dat is op zich ook wel logisch. Een horloge dat je voor de rest van je leven moet dragen, zal voor de meeste mensen niet zo excentriek zijn
Tenzij je Steve Tyler heet natuurlijk.
Dat is op zich ook wel logisch. Een horloge dat je voor de rest van je leven moet dragen, zal voor de meeste mensen niet zo excentriek zijn
Tenzij je Steve Tyler heet natuurlijk.
Mooi die Nomos. Nooit van gehoord
Even googelen
Zag toevallig deze vandaag op MP.
Ik heb letterlijk honderden horloges gedragen, maar er was 1 Seiko, die ik in een periode van mān leven dus helemaal versleten heb! Het was een quartz, digitaal en ik deed er alles mee, ook zwemmen en dat was waarschijnlijk ook diens einde eensā¦
Dit model:
Na 'tig jaar liep ik in het park tegenover onze flat en ineens viel het horloge van mijn arm. Totaal versleten was de armband! Ik heb toen een vervangende Seiko band gekocht en een korte tijd later, wilde ik op mijn horloge kijken enā¦
Zo heb ik dus wel geleerd: geen enkele materie is voor eeuwig, niet biologisch noch door mensen gemaakt.
Nu heb ik een leuke collectie van āB-merkenā allemaal verschillend die ik allemaal draag en af en toe flipper. Ik zal zo geen enkel horloge meer helemaal tot op de draad verslijten.
Haha! Ja, een veel betere ga je niet zo snel vinden.
Voor mij de Tudor Black Bay 36. Ingetogen en stijlvol en nog wat meer onder de radar dan zijn grote neef de Rolex Explorer.
Waarom zijn hier twee oranje indicatoren?
Laat maar,ik zie het al.
Mooi ontwerp
Zoals al aangehaald door anderen, de omega speedmaster pro! De veelzijdigheid van bandenwissel blijft me verbazen bij dit klokje. De geschiedenis alsook het iconisch ontwerp. Topper in mijn ogen
Voor het hele leven? Dan ga ik toch voor iets simpels dat niet te veel de aandacht trekt en overal bij past. Ik denk aan een Railmaster of Aqua Terra van Omega. Of een Explorer van Rolex.
Omega rules!!
Explorer 1
Ooit mag er nog wel eens een Doxa sub komen maar voor nu en voorlopig deze Tutima pacific, misschien wel het comfortabelste horloge dat ik tot nu toe mag dragen!