Horloge voor lange duur onder 400 euro

Ik mag voor mijn zestiende verjaardag een horloge uitkiezen. De prijs zou echt onder de 400 moeten zijn. Ik had me eerst gezet op de Seiko skx007 of een Citizen ny0040.
Maar ik twijfel toch nog een beetje en wil geen andere betere koop mislopen en gezien een skx007 of een citizen ny0040 voor bijna de helft al te koop is wilde ik jullie dan ook vragen of er nog andere echte goede horloges zijn onder de 400 euro. (Ik wil het liefst geen homage).
Wensen:

• Metalen band (of te monteren op het horloge voor 400 euro)
  • Het liefst (de mogelijkheid hebben van) saffier
  • Het liefst lang geen onderhoud en automatisch
    Het horloge moet nieuw te koop zijn voor deze prijs en een (web)winkel in Nederland is wel een must. Bedankt voor jullie tijd!
2 likes

Heb je nog wensen ten aanzien van het formaat?

Wat voor horloge zoek je precies? Net als die andere twee die je noemde een duiker?

Beide merken hebben ook iets meer upscale modellen. De nieuwe turtle van Seiko is qua uurwerk iets gemoderniseerd maar ook onverwoestbaar, maar er is heel veel te bedenken voor dat geld. Ook wat netter of juist wat meer casual. Maar je vraag zoals je hem nu stelt is wat te breed geformuleerd.

1 like

Ik heb vrij dunne polsen, de skx007 staat goed en ik heb ook een Seiko ssc357p1 geprobeerd, die was wel echt nog net aan. Maar zo lang het niet extreem groot is vind ik het goed. 45 is wel maximaal dus ik denk 41/45mm grootte. (Van het glas zegmaar)

Ik heb een vrij brede smaak, ik vindt de Bulova moonwatch ook erg mooi bijvoorbeeld. Het liefst niet te druk.

Staat een Bulova Moonwatch op MP voor rond de 395.

Ik zou willen dat ik op m’n 15de zo goed na had gedacht.
Wat dacht je hiervan, een SKX007 of SKX009 met een saffierupgrade en een stalen band met solid endlinks naar keuze van Monsterwatches?

Dan zit je ruim onder de 400 en heb je er echt één om trots op te zijn.

Edit: dan kun je zelf kiezen of je single, dubbel of bubbeldomed saffier wilt.

1 like

Het moet echt een nieuwe zijn.(uit de winkel) mijn moeder wil hem zelf bestellen/kopen omdat ze garantie wil. Zelfs nieuw van Marktplaats met garantie wil ze niet.

Je hebt een nieuwe via Amazon.de voor 388. Niet op staal, dan ben je 462 kwijt. Als dat je smaak is, dan ben je er uit toch? Geen Nederlandse webshop, maar ik zie geen enkele reden waarom je daar niet zou kopen. Service is beter dan de gemiddelde Nederlandse handelaar.

Ja, daar dacht ik zelf ook aan. Maar wil natuurlijk niets mislopen ;).

Excuses, je eerste post niet goed gelezen!

Geeft niets.

een mooie BFK met safier… oh wacht er staat er 1 te koop voor 180 euro :wink:
Niet kapot te krijgen

Bulova Snorkel misschien?

Gr. Marc

Ik denk dat je met een SKX echt niet verkeerd kan gaan. Gewoon mooie oyster of presidential band erbij kopen en daar kan je jaren mee vooruit.

Het valt me wel op dat die Bulova Moonwatch erg vaak hier op het forum te koop staat. Die 45 mm gaat veel mensen niet in de koude kleren zitten denk ik. Is een beetje jammer - 42 mm was voor iedereen te doen geweest.

1 like

Leuk Nederlands merk, er zijn verschillende uitvoeringen van, zie link.

Mvg. Bertjan

3 likes

Oh metalen band :roll_eyes:…

Heb je ook naar de andere duikers bij monsterwatches gekeken? Zoals de Turtle, Stargate etc

Ik denk dat je in de Seiko en Citizen hoek heel veel leuke en technisch kwalitatief hoogstaande horloges kunt vinden voor dat bedrag. Erg leuk in ieder geval dat je op deze jonge leeftijd al zo geĂŻnteresseerd bent en ook het juiste voorwerk doet :+1:

En houd ons op de hoogte wat het is geworden…

2 likes