Horloge voor lange duur onder 400 euro

Zal ik zeker doen heb inmiddels al ruim 24 uur leestijd.
Ben niet van plan snel te stoppen met HF-en.

5 likes

De Bulova staat nu (omgerekend) 350 euro nieuw op Amazon.uk… koopje !

Die bulova is met 45mm wellicht te groot voor TS

Kijk ook eens op

www.steinhartwatches.de

Dat viel mij ook al op. Daarnaast vond ik ook dat de New Turtle snel en vaak te koop stond een tijdje.

Ik zou voor de SKX009/007 gaan, makkelijk te modden/upgraden.
Bijv. met saffier glas en een keramische bezel inlay.
Doe daar dan nog een solid oyster of president bracelet
en een paar nato straps bij en dan zit je al tegen de 400 :wink::+1:

Grt.

De SKX007 met saffier en solid band is inderdaad zoals velen zeggen een goede kandidaat.

Maar er is ook deze:
http://www.monsterwatches.nl/product/srpa77/

Met extra stalen band ruim binnen budget,helaas geen saffier. Is wat anders.

De genoemde Aevig Corvid is retecool met full lume dial.

Seiko Turtle!:grin::+1:

1 like

Wellicht is een Deepblue nog een optie? Vaak standaard met saffier en diverse met automatisch seiko of sellita uurwerk binnen je budget. Veel voorpret met uitzoeken​:+1::smiley:

er staat een skx 007 op horlogevandaag voor een 10tje onder de prijs van Rob. ( sorry @robbie409) dan heb je nog geld over om wat banden te kopen.

@djdeanz Mijn Turtle staat te koop. Met saffierglas. Ruim onder je budget. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Vergeet die spammers hierboven! Als mede-16-jarige :sunglasses: kan ik zeggen; het enige juiste antwoord heb je zelf al gegeven:

Hou je nog een paar honderd euro over om stuk te slaan…

6 likes

Een Seiko Sumo of Blumo al overwogen ?

Nieuw soms beneden de 400€, of een recente tweedehands is te vinden voor minder dan 400€, hier op HF of Uhrforum.

1 like

Ja, die lijkt mij zeker mooi. Ik kon hem alleen maar vinden voor 475, het moet een nieuwe zijn en ik weet niet hoeveel groter deze is dan een skx007.

Hij is inderdaad wel gaaf.

Kijk eens op de website van Aevig.

Niet alleen voor de TS, ik had hem gister even om de pols. Elegantie is ver te zoeken.

1 like

Flink wat groter. Je moet wel brede polsen hebben om een Sumo fatsoenlijk te laten zitten.

Mja de Sumo draagt kleiner dan de maat doet vermoeden. De diameter van de wijzerplaat met bezel is zo’n 42mm.
Ikzelf heb hooguit een gemiddelde polsmaat en kon deze best hebben (vond ik).

Edit: De skx is een prima horloge en je hebt nog geld over voor eventuele upgrades en banden!
Lijkt me een prima start voor een collectie.

1 like

Alleen geen Automaat,
Maar. Zelf zou en ben ik voor onderstaande aan het kijken.