Mijn broertje heeft gevraagd mee te denken over een nieuw horloge voor hem. Rond de 200 euro. Net horloge op een leather strap. Ik heb natuurlijk zelf wel ideeën. Ik zou hem deze Seiko adviseren. Voor die prijs denk ik het beste wat je (nieuw) kan krijgen. En prachtige uitstraling. Hij werkt als opticien, dus een net horloge zou hem goed staan! Jullie nog tips/ideeën? Hoor het graag!
Schitterende optie voor 259,- als je het mij vraagt. Chique en sportief komen in dit model goed samen en de afwerking is in deze prijsklasse op niveau. Merk met toch de nodige interessante heritage (o.a. militaire uitgaven, eerste elektronische horloge en ingezet door NASA) én - als klap op de vuurpijl - een betrouwbaar Miyota 8215 (doch niet als heel accuraat bekend staande ± 20 sec per dag, wél 42uur gangreserve) automaat. Je kan slechter van start!
@Ruud ik denk wat jij zegt klopt. Ik ben zelf van de 36mm, dat vind ik heerlijk. Hij heeft alleen grotere klokken gedragen, dus 36mm zou voor hem een shock zijn haha. 38-40 zou ik zeggen voor hem.