Horloge voor mijn vrouw...?!

Na wat droevig nieuws voor mijn vrouw en ik samen wil ik haar graag een mooi horloge cadeau doen… ze heeft vrij weinig met horloges, maar deze ervaringen doen me weer laten zien hoe graag ik wil dat zij zich mooi voelt… en een horloge is een sieraad en uiteindelijk wordt ze daar weer vrolijk van😊… ze houdt zelf van rose achtige horloges. Ze heeft een smalle pols 34/36 vind ik persoonlijk mooi staan. Hebben jullie advies ?

2 likes

Geweldig dat je dit voor haar gaat doen, sterkte! Heb je ook een budget in gedachten? Rolex DJ heeft een mooie roze wijzerplaat in de catalogus en Breitling heeft ook zoiets geloof ik.

Als ze niet zoveel met horloges heeft, kan je haar dan niet beter iets anders gegeven?:yum:

4 likes

Misschien een optie om gewoon een mooi sieraad te kopen voor haar ipv een horloge? Tenzij ze natuurlijk graag een mooi horloge wil, maar dat blijkt niet uit je post.

jaeger lecoultre reverso!

2 likes

Ik heb mijn vriendin een Tissot Couturier Lady kado gedaan en laten graveren met een persoonlijke tekst. Misschien is dat iets voor je vrouw?

1 like

Idee boven mij is ook een mooi idee!
U kunt ook een zegelring geven voor aan de pink of ring vinger met bv een ridder erin, staat voor moed en wilskracht. Of met initialen of een tekst in bv latijn. Ik rose goud kan dat prima.

2 likes

Tag Heuer heeft wat modellen voor vrouwen gelanceerd vanaf 950 eu. Als er een diamanten bezel op komt is het ook heel schappelijk geprijst: €1550.

2 likes

Hallo,

Even wat suggesties:

• Meistersinger neo
  • longines conquestor met diamant
  • oris met diamant

Mijn vriendin heeft de longines met diamant, erg mooi!
Succes!

1 like

Rolex Cellini heeft ook wel wat in rose goud dacht ik

2 likes

Link?!:blush:

1 like

Wat is t budget? Heb zelf voor mn vriendin een Longines Conquest automaat gekocht, niet te groot (kleine 30 mm), want dunne polsjes. Echt mooi ding.

1 like

Stefan Ketelaars bellen!

2 likes

Als je echt van haar houdt: https://awco.nl/winkel/vintage-collectie/patek-philippe/lady-moonphase-ref-4857

1 like

Frederique Constant (Heart Beat) heeft rose goude horloges in de verkoop.

want als je geen PP kan betalen is het onmogelijk om van je vrouw te houden?

3 likes

Vraag het haar zou ik zeggen

2 likes

Dit is een leuk idee. Maar een zegelring om de pink is een beetje voor kermisexploitanten en Britse baronnen, niet? :upside_down_face:

:point_up:

Ik zou hier voor gaan…zonder het horloge :smile: :+1:
Succes met de struggles. Alles komt goed en zo niet, dan toch :v:

5 likes

Longines erg mooi!

2 likes

Haha Thanks ! Ja Oke maar ook als ke blauw bloed hebt en zelfs dat hoeft niet. Ik heb zelf ook een zegelring met ons familie wapen uit 1600.

1 like