Deze heeft mijn vriendin ook met diamanten op de dial. Ook deze maatvoering, erg mooi!
http://woordenlijst.org/#/?q=familiewapen
Al zo lang een familiewapen, en pas zo kort op de hoogte van de spelling. Sorry. Kon het niet laten.
Maar je hebt natuurlijk gelijk: Voor dames gelden andere regels dan voor heren. @HanDavinci’s aversie jegens tegelringen aan de pink is terecht bij heren. Voor dames is dat veel elastischer, die plaatsing.
Zelf ben ik een groter fan van robijnen en smaragden. Diamanten zijn toch klompjes koolstof waar geeneens karakter in is geslopen.
@anon12406429EV: Ik ken je vrouw niet. De mijne is tot op zekere hoogte zelfs geïnteresseerd in horloges maar draagt haar horloges vrijwel toch nooit. Want ze heeft een hekel aan opwinden en gelijk zetten.
Dus in navolging van @HanDavinci en @Donna zou ik dan eerder een juweel voorstellen, of op z’n minst een kwartshorloge.
Beetje vreemde vraag zonder budget vermelding.
wat een lelijk ding…
En dat zeg jij als orisfan?
ja, goed gelezen.
Verwijderd
Zijn op baselworld gereleased. Nog heel weinig van bekend, helaas. Ook de foto’s die er zijn (die ergens rondzwerven) zijn niet van hoge kwaliteit…
Hoezo geen karakter? Het feit dat het miljoenen jaren onder de grond ligt en (regelmatig) insluitsels bevat wat door natuurlijke wijze ontstaat is geen karakter?
Ga voor een vintage
Ben het trouwens ook eens met @HanDavinci. Het is een kostbare uitgave, dus het is best zonde als je iets koopt wat ze niet mooi vindt en/of nooit draagt…
Ik snap dat je het als cadeau wilt geven, maar even polsen wat zij leuk(er) zou vinden kan geen kwaad. Je kunt het immers maar 1 keer uitgeven
Dagje Efteling, kost tegenwoordig net zoveel als een leuk horloge.
Longines maakt leuke vrouwenklokjes. Mijn vrouw heb ik een keer een st imier automaat met parelmoer en diamantjes kado gedaan. Draagt ze vrijwel nooit, omdat ze niet veel met horloges heeft.
Lief gebaar en al vele goeie tips gezien.
Goed punt. En mij advies Is om het ehbo lijstje in de faq omgekeerd toe te passen. In de zin van de dingen die zij belangrijk vind aan een horloge. Zoals een rosé kleurtje. En jij vind dat een 34/36mm mooi bij haar smalle pols staat. Maar wil je dat zij op een event naast jou elegant erbij staat, of wil je dat ze een horloge krijgt die zij uit zichzelf graag omdoen? Even in het theoretische geval dat ze van een opzichtige 50mm rosé goudkleurige TW Steel ofzo zou houden.
En dan wat je zegt, ze heeft niet zo veel met horloges. Moet het perse een horloge zijn? Wordt ze daar het meest blije van of voelt ze zich daarmee het meest mooie bij, of zou ze liever een mooie ketting, handtas ofzo willen hebben?
Ik snap dat je misschien het liefst iets geeft wat je zelf ook leuk vind. Heb ik tenminste wel. Maar misschien heeft ze meer aan een smartwatch. Misschien zou ze het fijn vinden dat zo een digitale ding om dr pols haar helpt dr gezondheid in de gaten te houden. Of ze genoeg beweegt, goed slaapt, haar op dr ideale moment wakker maakt, etc. Misschien dat ze met zo iets blijer is dan een automatische eeuwige kalender die nooit goed loopt, om de paar dagen stil staat, en het daarna een ramp is om alles weer correct te zetten. Ondanks dat er misschien een parelmoer wijzerplaat en diamantjes op zitten.
Bovendien zien die dingen er tegenwoordig niet perse meer uit als een breedbeeld beeldscherm op de pols. Veel mode merken hebben ‘vrouwvriendelijke’ (bling bling ;)) smartwatches. Of van die hybride smartwatch es met gewone wijzers maar wel van alles kunnen bijhouden.
Wat ik dus zou doen, is met haar door te nemen wat haar wensen zijn en samen te zoeken naar iets waar zij blij van zal worden.
Wat warm van je om zo in liefde het goede voor je lief te zoeken. Ik heb geen advies; je positieve houding is al fantastisch.
Misschien toch een tip. Ga een dag met haar op stap en ga lekker met haar rondneuzen, tenminste, als dat kan.
Cartier tank misschien?