Al vind ik het gebaar prachtig ben ik het helemaal eens met AlexanderJan.
Zelf ben ik ook wel eens in deze valkuil gestapt, kun je haar niet beter iets geven waar ze wèl veel mee heeft?
Het favourite merk van mijn vrouw, Bvlgari.
Horloge én armband én briljantjes in 1 sieraad.
Tijdloos en voor altijd.
Dan zou ik een Datejust kopen
Prachtige horloges zijn het.
Af en toe als we aan het winkelen zijn, probeer ik mijn vriendin (vrouw) te verleiden om een mooi horloge uit te zoeken. Voorzichtig probeer ik haar dan een richting (mijn richting) in te sturen. Maar ze vindt steeds weer een bepaald Fossil horloge het mooist. Wie ben ik om haar keuze te betwisten😀. Dus misschien is Fossil wel iets☺️
Met deze zin is het duidelijk dat jij van diamanten totaal geen kaas gegeten hebt en al zeker nog nooit geen hearts&arrows briljant of solasfera gezien hebt.
In m’n jeugd verzamelde ik jaren lang mineralen en edelstenen in ruwe vorm. Ik heb echt heel veel zaken in handen gehad en gelezen. Het is geen gebrek aan kennis maar een verschil in inzicht en smaak.
Aan de andere kant kun je zeggen dat mensen die niet geïnteresseerd zijn in edelstenen en geologie lekker makkelijk voor het glimmend geslepen steentje met de goede marketingmachine gaan. Maar dat zou onsympathiek zijn.
Brrrr… die wijzers van nr.1
Inderdaad erg lelijk
Er staat een best nette bi-color 34mm Tudor te koop hier ( en NEE niet van mij ) is dat niet wat ? Best veel horloge voor relatief weinig geld ?
Eens, prima prijs.
Ik denk dat als je haar die Tudor geeft, dat ze zich dan afvraagt wat ze fout heeft gedaan.
Ik vind die Tudor zelf cool hoor, maar ik denk dat je een niet-liefhebber niet blij maakt met een oud bekrast horloge
Maargoed, zulke topics zijn al veel vaker langsgekomen.
Mijn keuzes van goedkoop naar duur:
Swarovski -> Louboutins -> Diamanten
Wil je mij wel even de gelegenheid geven een ontopic reactie te geven? Dank je. Jou reactie op mij voegt zeker wel iets toe?
Reageer dan gewoon niet. Ik vond (en vind) de reactie van mark020 ongepast en ondoordacht
Misschien nog een mooie birkin bag???
Dat mag je vinden.
‘JouW reactie’ trouwens. ️
Perfecte keuze !
Uitstekende keuze!
Dat lijkt mij een uitstekende keuze