Mijn vrouw zat ook naar een gouden Panthere te loeren, Dat werd een Two-tone double row in 23mm. Vervolgens kwam ze er achter dat dit horloge uit gaat komen in Januari 2027:
De 32mm high accuracy quartz Shunbun voor dames, met 8J uurwerk. In high intensity titanium. Ze heeft het nooit meer over een Panthere of over goud gehad.
Drie keer raden wat ome Chris in of vlak na Januari 2027 gaat doen? Ik voel een weekend Parijs aankomen. Want zeg nou zelf: een ervaring is altijd toffer.
Dat gelul over goud… er zijn meer aspecten die dames waarderen.
8 likes
Volledig eens met de opmerking over quartz. Ik krijg de automaat ook regelmatig terug “regel jij het maar, hij doet het weer niet!”
2 likes
Ik zou kiezen voor aflossing hypotheek of iets verduurzamen in huis. Of deposito-sparen. Dat is beter besteed dan een duur horloge voor je vrouw.
16 likes
Brick
30 mei 2026 om 09:13
13
Ah nou snap ik waarom ze jou waardeert
Wat een gezever weer. In mijn beleving willen alle vrouwen goud.
Net zoals in jouw beleving ze allemaal pragmatischer en slimmer zijn
Uhm… Ik zou er nog eens over nadenken.
4 likes
Brick
30 mei 2026 om 09:16
16
Hoho het ging om de jurk
Niet @Pontiac eenmalig een jurk is zonde van het geld
2 likes
Brick
30 mei 2026 om 09:21
18
Ah lekker pragmatisch. Je hebt haar wel goed gevonden hoor. Jullie passen goed bij elkaar.
Nou terug naar een mooi horloge voor een vrouw. Misschien is het handig als we een budget weten.
@Ferry1986 wil je een maximaal bedrag delen?
1 like
Neem haar in hemelsnaam mee bij het uitzoeken.
Veel vrouwen (en mannen) hebben een onnavolgbare logica wat horloges betreft.
2 likes
R_B
30 mei 2026 om 09:22
21
Hebben we al een budget? In een paar berichten van
naar vol goud zet niet zo veel zoden aan de dijk vermoed ik
Brick
30 mei 2026 om 09:22
23
Ferry1986:
everyday wearable
Rolex datejust. Altijd goed. En ook nog eens sexy. Net als een Cartier
Want de rest interesseert ze toch niks. (Behalve de vrouw van @Fate_Amenable_To_Change dan en nog kleine schaarste dames in deze hobby)
1 like
Ik ga ervan uit dat er een set aan concrete regels is waaronder ze functioneren, anders kunnen we net zo goed ophouden.
Dat die set regels momenteel alleen ontcijferd kan worden door een kwantumcomputer van de NASA, is weer een heel ander verhaal.
In tegenstelling tot wat alle anderen hier beweren, wilde mijn vrouw enkel titanium.
Tot ze een €20 plastic casio beater kreeg, en nu draagt ze niets anders meer…
Moet ik me zorgen maken?
1 like
Da’s wel een hele fraaie voor een dame hoor.
Overigens altijd 31mm of kleiner.
36 of zelfs 41 (echt gezien… ) mm bij een dame is werkelijk geen gezicht.
2 likes
Een Omega Constellation is een mooi horloge voor de vrouw, zijn er in heel veel verschillende uitvoeringen en prijzen te krijgen.
1 like