Mijn zoon van 17 jaar mag van zijn Opa een horloge uitkiezen voor zijn 18e tot een bedrag van €500.
Superleuk natuurlijk!
Nu is hij alleen niet zo enthousiast als zijn vader wbt horloges en het boeit hem eigenlijk niet zoveel….
Ik wil hem toch een beetje enthousiasmeren en op weg helpen qua keuzes maar vind het moeilijk.
Kunnen jullie wellicht een paar voorbeelden geven die ik hem dan kan voorleggen?
Hij houdt vooral van gamen en slapen!
Misschien dat hij later toch nog interesse krijgt in horloges dus wellicht een beetje tijdloos?
Ik hoop dat ik straks een paar mooie exemplaren kan showen aan hem.
Alvast bedankt!
Groet,
Repko
Ah net als mijn zwager dus haha. Hij werd helemaal wild van Luminox omdat het militaire geïnspireerd is. Heeft er inmiddels 3 terwijl hij ook geen horlogeliefhebber is.
Wat gaaf dat hij zo’n cadeau krijgt
Misschien een skx007? Ik kreeg deze vorig jaar van mijn ouders voor m’n verjaardag en heb der enorm veel plezier aan beleefd
Ik zou zeggen Hamilton khaki gezien het tijdloze ontwerp, maar alles hangt natuurlijk af van z’n smaak. Als dat bv een duiker is dan is bovengenoemde seiko beter.
Een degelijke (DS shock-absorbing, saffier glas en 100m WR), praktische (quartz), stoere en sportieve chrono, in een mooie maat (41mm) van een mooi merk als deze Certina DS Podium?
Ik zou gewoon met hem naar een juwelier gaan die Seiko heeft en dan kijken of er iets is wat hijzelf tof vindt. Een leuke Seiko 5 duiker ofzo (hopelijk).
Als je wilt dat hij zich ervoor gaat interesseren moet je het hem in ieder geval zelf laten uitkiezen.