Allereerst super gaaf om te zien dat er een forum is dat speciaal over horloges gaat!
Mag ik jullie om hulp vragen?
Mijn zoon is helemaal gek van zijn ice watch, maar krijgt hier eczeem van onder het klokje en bij de gesp. Volgens de huisarts is dit een contact allergie en is een horloge van titanium goed voor hem.
Ik ben op internet aan het zoeken naar een stoer horloge met evt felle kleur groen of blauw erbij, maar ik heb geen idee waar ik moet kijken. Sommige sites zeggen dat een merk van titanium is, maar een andere site zegt van niet. Mijn zoon wordt volgende maand 10 jaar en ik wil hem een gaaf horloge voor zijn verjaardag geven
Welkom hier. Genoeg kennis hier om je op weg te helpen.
Wat is je budget voor het horloge? Titanium zit vaak niet in de categorie waar ICE horloges in zitten.
Citizen heeft leuke titanium horloges voor een redelijk budget. Ook voor wat kleinere polsen. Prima via bol.com te bestellen, maar wellicht is het leuk om op jacht te gaan met je zoon en wat winkels langs te gaan.
Standaard praktijken toch op HF? De budgetrek⊠âĂk was op zoek naar een leuke Seiko bij de Bijenkorf, maar nu sta ik op de lijst voor een Seadwellerââ
Horloge met plastic achterkant zou ook moeten kunnen. Swatch heeft er een aantal van. Helaas sommige met metalen batterijdeksel (hoewel metaal nikkelvrij zou moeten zijn in de EU).