Horloge voor vriend. Budget € 500,-

Een vriend heeft ne goed geholpen met klussen en zou hem graag een horloge cadeau doen. Budget circa € 500,- Maar is een richtlijn.

Graag jullie expertise of advies hierin. Ik kom er maar niet uit…

2 likes

Ik denk dat we zonder iets meer informatie er ook niet uit gaan komen :slight_smile:

Wat voor een stijl? Automaat, quartz, handwinder? Dingen die niet gewenst zijn/niet mooi gevonden worden?

3 likes

Zoek je in nieuw of gebruikt?

1 like

Je kan je vriend veel meer plezier doen met hem mee te nemen zodat hijzelf kan kiezen.
Stel je voor dat jijzelf een uurwerk krijgt en je ze totaal niet graag ziet.

Tenzij je van je vriend weet wat ie echt wil.

5 likes

Of je de vriend niet oprecht mag

:joy:

1 like

Ja idd of bijvoorbeeld een waardebon van €500 bij de Bijenkorf of ergens anders. Dan kan hij zelf iets leuks uitzoeken. De Bijenkorf heeft bv leuke modellen van Hamilton staan. Hamilton kan ik zeker aanraden in de €500 range.

2 likes

Bij de Bijenkorf ook Tissot, met hele mooie horloges onder de 500

3 likes

Ik kende dit nog niet en zat al naar Hamilton te gluren. Bedankt.

1 like

Seiko duikertje :ok_hand:

4 likes

Is dit niets voor je vriend, ik ben er na twee weken nog niet uit of ik er een klik mee heb of niet…verder een top horloge :smirk:

14 likes

Als cadeau doet een Tissot het altijd goed inderdaad. De doos suggereert een duur horloge. De PRX is een goeie inderdaad.

1 like

Valt wel vrij fors op sommige polsen. Zou ik wel rekening mee houden.

Deze klatser. Kun je nog omhouden tijdens het klussen ook. En van het wisselgeld kun je nog een paar traytjes Schultenbräu halen.

2 likes

+1 voor Tissot prx. Voor €500 euro kan je deze hier op’t forum af en toe wel oppikken als automaat met stalen band.

Plaatje voor de sfeer:

4 likes

Een mooie Seiko SPRB . Zijn er de nodige smaken. Echt een goed horloge en goede prijs en mijn ervaring is dat niet horloge fanaten dit bijna altijd hele mooie horloges vinden.

475 euro voor een Seiko quartz. Koekoek.

1 like

376,30 mit Gutschein

1 like

Olfert?

Genau

1 like

Seiko :slight_smile: