zou een Bulova Lunar Pilot doen
Seiko Presage Cocktail Time.
Lijkt me behoorlijk horror om een horloge van €500.00 te krijgen.
Er zijn er heel wat meer die ik zelf niet zou kiezen dan wel.
En dan? Dan zit je daar met je goed bedoelde lelijkerd.
Die je bovendien ook nog af en toe, bij gelegenheden, zult moeten dragen ook .
Eensch. Een cadeaubon van Bouman Online lijkt me een stuk strakker plan.
FTFY.
FTFY.
Ah, jij bent zo’n fantasieloos type die gewoon wat biljetten in een envelopje propt als er een cadeau gegeven moet worden.
Hangt er een beetje vanaf hoe ver hij in de hobby zit. Als hij nog niet besmet is met het virus (horlogeria) dan ben je volgens mij behoorlijk wat sneller tevreden dan de menigte hier die al vanalles heeft gedragen en geflippert.
Of neem je vriend een dagje mee.
Verhoog je budget met 5 tientjes en ga lekker samen lunchen,laat hem zelf eens bij een paar juweliers duiden wat hij mooi vind.
Doe eens gek ,gooi er nog een paar tientjes tegenaan voor een lekker biertje/ wijntje.
En keer huiswaarts met een horloge wat jullie zo mogelijk allebei , maarin ieder geval hij, een heel smakelijk horloge vinden.
Leuke dag gehad.
Hij blij.
Jij blij.
Zonder te weten welke stijl, grootte, enz de voorkeur heeft, een paar die ik hier liggen heb (ofwel nieuw of tweedehands voor €500 wel te vinden) :

En als je naar quartz gaat is er een vrijwel oneindig aanbod natuurlijk.

Precies.
PRX of een Hamilton Khaki sowieso!!!
Alles beter dan een cadeaubon. Een cadeaubon zegt dat je erover nagedacht hebt. Maar dat je creativiteit stopte, precies bij de voordeur van die ene winkel. Naast dat het een slechte deal is om je euro’s, briefjes die overal werken, in te wisselen voor een briefje dat alleen bij die ene winkel werkt. Gewoon niet doen. Nooit.
Tot zover mijn klacht. Ik zou een PRX doen!

Nicely spoken
Ik geef mijn vrouw steevast een cadeaubon van de Rituals. Nooit klachten gehad. Ook nooit bedankjes trouwens.
Probeer eens voorbij die voordeur een keuze te maken. Oprechte tip. Als het even kan nog voorbij een andere voordeur, maar dat is level 2.
Bedankt voor de tip meneer Schoen.
Erg mooi horloge!
Paar hulpvragen;
- Wat voor postuur heeft de persoon aan wie je het cadeau wil doen?
- Heeft hij ook andere horloges?