Horloge voor vriend. Budget € 500,-

Als het een quartz mag zijn: Uhrenlounge heeft nu 1 Tissot Gentleman in titanium voor € 321,75. Is een retourprodukt, dus mogelijk wat minikrasjes. Gewoon vol in de garantie.
Of een nieuwe, dan is 'ie € 495.

afbeelding

2 likes

Ik heb vorig jaar horloge voor mijn vriendin gekocht en vond dat al vreselijk moeilijk. Gelukkig een vreselijk goede juwelier, waar ik mijn keuze gewoon (zonder betalen) mee naar huis mocht nemen en voor haar verjaardag kado kon doen. Met een dag later nog een rondje voor eventuele andere keuze.

Lastig.
Stap 1 bedenk welke type horloge hij zou willen. Diver, gekleed, stalen band?!

Dan mijn aanbevelingen:

Seiko. Hebben echt van alles.online Bijenkorf of outlet.
Swatch group: Tissot, Hamilton , Mido. Outlet of online of Bijenkorf.
Bijenkorf of outlet
glycine combat sub of pilot online
Laco pilot
Junghans Max Bill quartz

Succes en benieuwd naar keuze

is die G Shock nog ergens te vinden voor een beetje normale prijs?

1 like

Pols smal.

Wel een liefhebber maar niet besmet met het virus. Van een G-schock en casio tot quartz dresswatch.

1 like

Die vriend boft maar. +1 voor de Tissot PRX, en voor € 375 koop je een nagelnieuwe met een kwartsuurwerk waar je jaren geen omkijken naar hebt. Bij een goede juwelier kun je bovendien afspreken dat ruilen voor een soortgelijk of wat duurder horloge mogelijk is.
Niks mis met Seiko, maar kijk dan ook eens naar het zustermerk Orient. Met Hamilton, eerder genoemd door een HF-lid, kun je ook niet de mist in gaan.

500 euro is voor veel mensen ook een duur horloge

Voor 500 euro heb je net een paar knappe horlogebandjes.

Of 12 Casio’s waarmee je wedstrijden wint…

1 like

Of een square g shock, een moonswatch en een seiko 5, met misschien nog geld over voor een bescheiden Vostok. Beetje meedenken meneer jesselton

1 like

Voor mij ook hoor.

1 like

Altijd voor goud gaan.

1 like