Horloge voor zoon (10 jaar)

Drie seconden na het nemen van deze foto rent mijn zoon enthousiast de Atlantische Oceaan in om vervolgens bij het verlaten van het strand te roepen: hé pap, mijn horloge staat stil…

Blijkbaar heb ik iets te doen deze vakantie…

Gezocht dus…stoer, sterk, robuust, passend om een kleine grote jongens pols…duurzaam…én waterdicht :innocent:

Zijn voorkeur digitaal…ik zie hem graag met iets analoogs…

Iemand suggesties???

Het vader en zoon topic

6 likes

Swatch scuba ?

1 like

Seiko SKX013. 38mm maar valt klein.

3 likes

Zoiets heeft mij eega…

Ik denk dat quartz beter geschikt is…een automaat is niet helemaal kids-proof denk ik…

Kleine toevoeging dus :thinking:

Ik zat zelf richting Baby-G te denken overigens…geen idee wat het werkelijke formaat is, maar het klinkt kleiner dat de normale G-Shock :wink:

1 like

Een automaat is minder praktisch inderdaad.
Maar wel leuk om ze de charme te leren van een “levende” tool :wink:

Eerste wat ie toen ik hem vroeg wat voor horloge hij leuk zou vinden was:‘Rolex!!’

Moesten we maar niet doen dacht ik :joy:

4 likes

Gewoon een Seiko 5je? Niet te groot of duur en zat keuze.

Veelal automaat…past niet helemaal bij mijn wildebras…

1 like

Mijn zoontje is pas 6 weken :rofl:
Een flikflak is meer van de jaren 90 he?

Ana digi baby G… die moet te vinden zijn. Voor dochter van 10 onlangs geslaagd model gekocht. Voor zoon moet ook een stoere te vinden zijn…

Zoiets ja…niet te groot?

Mijn zoontje heeft de SNK809k2 gekregen
Inderdaad een automaatje en dat gaat al heel lang goed.
uitstekende maat voor zijn pols, ik meen dat het een 36 mm is en het kost bijna niets.
Bestellen bij de bekenste seiko leverancier van nederland en je hebt ook nog eens een prima garantie!

1 like

leesvoer ter inspiratie: https://www.g-central.com/g-shock-watches-for-kids/

Wanneer zijn voorkeur uitgaat naar digitaal zou ik hem ook lekker een digitaal horloge geven. Face it analoog zal gewoon binnen een aantal generaties bijna helemaal verdwijnen daar ben ik zeker van. Wees blij dat hij uberhaupt nog het nut van een horloge ziet. Bij Baby-G zit je goed of een regular G-Shock 5600 model.

1 like

Precies gewoon een digitaal horloge. Eventueel mechanisch;

:wink:

13 likes

Ik dank u vast voor de sponsoring!

Wel een genot!!

Invicata subje van 38mm

Als ik mijn zoon van zes de keuze geef: Lange of Baby of je horloge? Weet ik nu al zeker dat hij een verstandige keuze zal maken.

G-shock mag groot. (Anders zou ik nooit gshock kunnen dragen) :smirk:

Bij dochter beetje op de groei gekocht. Maar zij is er dolblij mee.

Als mijn zoon van een Lange zou houden zou ik toch gaan twijfelen…Maar goed dameskapper is een mooi beroep.:stuck_out_tongue:

2 likes