Heb je moeite met ironie of ben je gewoon serieus verliefd op je zonnepanelen?
Nee, ik vind Porsches oprecht burgertrutten midlifecrisis bakken.
Zonnepanelen zijn lelijk, maar we moeten wel.
Het grappige is dat ik het helemaal met je eens ben…
Nog een andere:
vs
- Grand Seiko GMT
- Zonnepanelen
0 stemmers
Zolang jij ergens “weg” komt, is dat wel grappig.
Maar man o man wat saai!!
Een seikootje en zonnepanelen… waar zijn je dromen ??
Ik begrijp ironie of sarcasme echt veel beter als we voor elkaar zitten met een bakje koffie, pilsje, borreltje of rivellatje er bij.
Je weet het nooit hier.
Wat als je al alles hebt???
Dan kan het horloge en de auto samen toch prima?
Heb 40 zonnepanelen, en nog van die tijd dat ze in België geld opbrachten… de beste investering ooit! 330 euro elke 1Kw krijg ik van vadertje staat. Monopolie is dit, “vergissing van de staat in uw voordeel u ontvangt 330 euro per 1kw”. Ga langs “start” en ontvang nog eens 1000 euro.
Ten eerste vervelend te horen van je rug.
Daarnaast ben ik het ook helemaal eens met je verhaal. Alleen mis ik de auto in je verhaal. De Dacia Duster vond ik een verstandige keuze, die jij net bevestigde.
Als het aan mij had gelegen dan had ik een Duster gekocht. Daar kan @Schoen over mee praten. Alleen mocht dat niet van de echte baas, zij vond hem te lelijk. Het is een Ford geworden… ok, maar dan wel met de 2.5T van Volvo. Toch nog een beetje pit.
Die heb ik goeddeels waar gemaakt. Daar zaten reizen, motoren, orgietjes, buitenlandverblijven langer dan een jaar, dames, dames, dames en dames bij, en ook potjes pool en goede restaurants.
Als zo’n Daytona en Porsche het nu wel zo’n beetje voor je is vraag ik me af waar je fantasie naartoe vertrok.
Dank je, maar los van het feit dat ik de princes op de erwt ben heb ik er totaal geen last van. Sterker nog, ik heb een excuus om niet hard te lopen.
Hij is wel erg, erg lawaaierig bij 150.
why zonnepanelen?
veels te duur, weinig rendement, zodra ze zijn geld hebben opgeleverd heb je ze al moeten vervangen.
Dan liever een rolex ivm waarde die redelijk stabiel blijft.
al vind ik een GS leuker en mooier
Echt niet, hier na 5 jaar compleet terug verdiend. Gunstige ligging en 2x subsidie (BTW en 20% zonnepanelen subsidie) maken het toch wel heel interessant. Mooi? Nee maar we moeten ook wat doen voor generaties na ons. Beste investering ooit zou ik zeggen. Lekker op een mooie zonnige koude dag als gistren op Toon kijken hoe de KWh’en binnenstromen is best aangenaam…
Over en uit, lekker Max kijken van onder een fleeceje
Haha.
Ik denk ook niet dat het gaat om de allerlaatste 90k…
De keuze is gewoon een duur horloge of een leuke auto.
Hahaha… Ik kijk al twintig jaar geen televisie in die zin.
Maar als je bedoelt dat ik met moeders de vrouw op de bank ga zitten met een dekentje voor haar om de nieuwe Star Trek discovery te bekijken ben ik helemaal bij je. 20 jaar over de wereld rondrennen hebben mij inderdaad geleerd dat dat gewoon gezellig is.
Jij klinkt alsof je nog denkt dat je wat te bewijzen hebt, en ik wens je er veel succes mee.
Nee, dan zou de keuze zijn om drie maanden vrij te nemen van het werk en op de motor op stap te gaan met een budget van 1.000 Euro per dag en dan geweun kiek’n wat 't wordt.
Dank je Chris, en je hebt waarschijnlijk een punt.
Maar ik heb, ondanks de nodige levenservaring, nog volop dromen. En ja, daar zitten ook belachelijk dure onzinnige spulletjes bij.
Beetje triest is dat wel en het gaat maar niet over.
Ach, ieders dromen zijn nogal persoonlijk. En de één z’n droom is de ander z’n nachtmerrie.
Ik vind dat jij mij mag zeggen dat de mijne belachelijk en infantiel zijn, of burgerlijk en saai, en vice versa. Dat maakt een pilsje in een kroeg juist geiniger, want als we het constant eens waren had dat weing zin.
Bovendien kregen we dan ruzie over dezelfde orgie-dames.
Ik heb voor de Rolex gekozen omdat deze zijn waarde behoudt.
Auto’s zijn zo’n beetje de slechtste investering die je kan doen op enkele zeer exclusieve coachbuilt auto’s daar gelaten.
Maar als ik ook uit andere zaken mag kiezen, op zoek naar een 2e huis en 80000 gebruiken om al een deel van die hypotheek af te lossen. Ik moet toch voor mijn pensioen zorgen en beleggen in steen blijkt een vrij solide belegging. Van de overige 10000 ga ik op vakantie en koop een leuk betaalbaar horloge.