Dames tref je in Moordrecht, althans in het etablissement waar jij waarschijnlijk op doelt, niet of nauwelijks aan. (Heb het van horen zeggen).
Nou…in dat grote all-you-can-eat restaurant is het normale gesproken 50/50. Met zelfs iets meer dames, aangezien je als man alleen geen tafeltje mag reserveren.
Volgens vrienden dan. Het ligt er wel aan op welke dag je komt, trouwens.
Op 8.200 inwonders vind ik dat nogal kort door de bocht. Ik ken ze niet, dus ik oordeel ook liever niet. 
Die ene keer dat ik er was (met een Russische vriendin van me, maar da’s een ander onderwerp) klopte dat inderdaad.
De saté was er goed. 
Ik zie trouwens dat 92 % hier voor de 20 minuten gaat. Mooie score.
Of in ieder geval 92 % ZEGT dat ze dat doen
maar dat is een ander verhaal.
Ik heb het vroeger eens aangelegd met een dergelijke Svetlana, ben me kapot geschrokken ze zat de hele tijd met haar GSM te ouwehoeren in het Russisch, en het enige dat ik verstond waren allerlei drank merken… en dan nog hele dure ook… is niks geworden, maar dat kwam waarschijnlijk omdat mn haar niet goed zat.
daarom scheer ik alles kaal
Poll1: Daytona, ik pas niet in een Porsche 911 en een Daytona pas ik wel.
Poll2: Svetlana, hoef geen Vostok, heb dan al een Daytona.
Probleem: Na Svetlana heb je geen Daytona meer, wel HIV, tel uit je winst.
scherp vriend, scherp 
Ho…correctie. Ik mis een poll. Maar dat zal uit eten worden aangezien die skx dus ook afvalt.
En gelijk puntjes scoren voor poll 3. Nice.
ik zal 'ns kijken of ik haar tel.nummer nog ergens heb liggen.
Niet mijn woorden verdraaien en proberen jezelf als deuger neer te zetten Chris.
Je refereerde aan een parenclub en daar zag mijn opmerking op.
van die 90k betaalde ik mijn opleiding, nu nog kijken waar ik de rest vandaan haal… 
Dat ging er niet om om te “deugen”. Natuurlijk doelde ik op Fun4Two.
Leuke tent, al frequenteer ik 'm niet echt.
Ik las jouw zin inderdaad verkeerd, excuses daarvoor, ik dacht in de haast dat je het over heel Moordrecht had. Dan nog, mag ik vragen waarom ik geen dames bij een parenclub aan zou moeten kunnen treffen?
Die ene keer dat ik er was kwam ik aardiger en beleefder dames (en heren) tegen dan in de gemiddelde kroeg of grand café. 
nou snap ik t. Ik vond het al zo een rare dresscode.
Ik begrijp nu ook eindelijk waarom mijn vrouw daar iedereen kent.
Maar ach, de sateetjes smaken prima. Da’s belangrijker 
Tja, touché: ik stond al weer met mijn oordeel klaar over vrouwen die parenclubs frequenteren.
Wiki:
Dame kan verwijzen naar:
Mevrouw, in het bijzonder een vrouw met goede manieren
Een vrouw met goede manieren kan daar natuurlijk ook best verpozen. Je kunt je afvragen of het bezoeken van parenclubs valt onder het begrip “goede manieren”. Maar er staat niet dat ze uitsluitend goede manieren moeten hebben. Het een sluit het ander dus mogelijk niet uit.
Anyway, mijn pointe was dat ik meer geïnteresseerd ben in Daytona’s en Porsches dan het me verlekkeren aan parenclubdames. Wellicht moet ik ook zonnepanelen nemen. Dan komt het misschien ooit toch nog goed.
Als je geluk hebt met Svetlana heb je na die 20 minuten ook nog plezier! Mag je wel wat pilletjes bij me komen halen om er weer vanaf te komen hoor…
“Goede manieren” zijn voor mij de omgangsvormen. Wat je verder in seksueel opzicht binnenskamers met gelijkgestemden doet kan wat mij betreft nooit een reden zijn om iemand geen dame of heer te vinden.
Uiteraard zijn diegenen die zaken doen waar de ander niet mee instemt wel onbeleefd en derhalve geen dame of heer.
Dus nee, dat kan ik me niet afvragen. 
Wat de Daytona betreft… Ach, hij is lelijk, druk en overgewaardeerd. Dan zag ik liever dat je bling bling ging voor de Yachtmaster. 
ahhhhh… daar zou ik bij waarschijnlijk de Porsche, de Daytona én Svetlana extreem links voor laten liggen !