Ik vrees dat je bij deze categorie svetlana een halve Rolex kwijt bent. De poll dus even aanpassen: of upgraden of (en dat is minder) downgraden…
Aangezien ik niet van de vostoks ben kies ik voor een heerlijke Sovjet slet. wel mss voor 40 min .
Das een makkelijke!
Niveautje hoor
Calvinism reinvented
Oh, doe dit nou niet! Iets met koren en molen enzo… *zet zich schrap voor komende uiteenzetting
Zo lang je niet bij iedere gelegenheid, die zich er voor leent,een fles whisky van je vrouw cadeau krijgt is er niets om je zorgen over te maken.
Misschien kunnen we collecteren hier? Ik vind het een strak plan
Ik moest zo op m’n tong bijten om geen “Ah, net als Adolf!” grapje te maken, je wilt het niet weten. Maar je hebt gelijk, een kind is een Porsche, zowel qua vervuiling als qua geld, dus je zit meer dan snor als je de biefstuk ook laat gaan.
Maar je hebt niet gestemd! Wat wordt het: Rollie of Porsche? Als je de Rollie kiest ben je helemaal duurzaam.
Maar ergens heb je gelijk, nu ik er over nadenk, 90.000 ballen…
Vergeet die spaarrekening maar, en die 20.000 op de hypotheek. Dat worden er nog vijf.
Heel graag. Ook voor de reis graag. Kost gauw € 700
Jij hebt bewust geen kinderen omdat ze milieuvervuilend zijn?
Punt is dat iedere keer wanneer ik aan dat laatste punt begin van de rest weinig tot niets meer terecht komt…
Nee ze passen niet op het zitje van zijn 851
Ha, nee tuurlijk niet, maar dat het beter is voor het milieu klopt wel
De Porsche, om vervolgens te verpatsen en een E24 M635CSi kopen, als CO2 compensatie voor het gebrek aan kids.
Zeg dat wel: we hebben hier een school en een supermarkt maar van vuilnisbakken hebben ze nog nooit gehoord.

Bijzonder dat we alleen werken voor de hypotheek en het huis
De hypotheek kost me geen drol (huis in de goede tijd gekocht, en vrijwel volledig afbetaald). Er zijn eigenlijk maar twee redenen voor mij om te werken; om financiële zekerheid te bieden voor mijn gezin (met twee studerende kinderen) en omdat ik het leuk vind.
Wat spullen betreft, helaas geldt voor mij te vaak “het bezit van de zaak is het einde van het vermaak”. Ik denk dus niet dat ik grote bedragen ga uitgeven aan auto’s of zelfs aan horloges. Er zijn me maar een paar dingen echt dierbaar, en eigenlijk kan ik twee derde van mijn zooi (muziekinstrumenten, vulpennen, horloges) verkopen zonder dat ik het echt zou missen. Misschien moet ik dat maar eens een keer gaan doen ook

Ha, nee tuurlijk niet, maar dat het beter is voor het milieu klopt wel
Ah, op die manier. Nou, ik rij bewust geen stadsbus. Supergoed voor het milieu!

ik rij bewust geen stadsbus.
Ik ook niet. Maar ik heb nog nooit aan het mileu gedacht.
Daar gooi ik m’n Stowa van 700 ballen ook nog wel op stuk, maken we er een avondje van in Moordrecht of zo.
Uiteraard alleen als iedereen zelfstandig en consenting adult is, er geen verdrukking plaatsvind, etc etc etc, maar verder ben ik een moraal vacuum.
Dames gaan altijd voor auto’s, horloges, motoren en andere vormen van bezit.