Horloge vs .......

Ik zou normaal gesproken best door willen bomen met je, maar toen ik las dat je die duster een fijne auto vond, knapte er iets in me…

1 like

Ehm…

Dit had echt een leuk topic kunnen zijn… Zo begon het tenminste wel.

@jlikeswatches :+1:

2 likes

Ik stel voor: alles verkopen wat je hebt en een kamer huren drie hoog achter op het platteland.
Dan hou je je sloten geld en vrijheid over :wink:

Tja alleen woon je waarschijnlijk kleiner. :beers:

Bijzonder dat we alleen werken voor de hypotheek en het huis :grin:

Verstandige keuze!!!

:point_up:t4:
Echt he. " ja maar ik kan niet kiezen want blablabla ".
Doe niet zo moeilijk.
Let op : :smiley: of :clown_face:

2 likes

Reizen, dat zou ik willen met dat geld. Niet met een porsche, maar met een rangeman om de pols als passagier op een vrachtschip de atlantische oceaan overvaren en door noord en zuid amerika trekken, Daarna even denken, hoe nu verder.

3 likes

dat hangt maar net af welke versie je hebt natuurlijk…

(gepost on the off chance dat iemand hier AW kent… jou zie ik er namelijk wel voor aan :wink: )

2 likes

overigens om de vraag te beantwoorden: ik zou de Rolex kiezen, ik heb niet zoveel nood aan een auto, ik ben een stedelijke millennial jwz

:rofl: :joy: Sapporo Schlong. Prachtig maar weer.

1 like

Ik heb bewust geen kinderen en eet geen vlees, veel beter voor het milieu kan niet. Bij gebrek aan een microfoon: :flashlight:

Wat lijkt je daar leuk aan dan?

Heerlijk, op zee te zijn op een schip, geen land in zicht en stilte, afgezien van het schip en de zee en de wind. Geen telefoon, geen internet. Heerlijk.

Na twee dagen ga jij desnoods zwemmend naar de kust om HF niet te hoeven missen. :upside_down_face:

7 likes

Dit kan ik begrijpen, vaar tenslotte al ruim 20 jaar.
Begrijp alleen niet waarom je dat op een vrachtschip zou willen doen als passagier.
Geen passagiers-accommodatie, kwaliteit eten is maar afwachten wat voor kok er rondloopt, geen reet te doen als je niet werkt en het romantische idee van geen internet behoort ook al tot het verleden.
Ik zou een zeilbootje aanraden :wink:

Tegenwoordig zijn er vrachtschepen met luxe hutten voor passagiers. 100 euro per dag minimaal.

ok …en weer On Topic ( ben benieuwd ) :

A : Vostok. Russisch. 60 euro. 20 jaar plezier.
B : Svetlana. Russisch. 60 euro. 20 minuten plezier.

of

• 20 jaar
  • 20 minuten

0 stemmers

de volgende antwoorden vallen dus af :
C ik haat Vostok en de verheerlijking van de dictator Poetin. En China is ook fout.
D ik haat Svetlana en de onderdrukking van vrouwen in Kirgizie. En ik wil een boot.
E boerenkool en vloerverwarming

plus alles wat er tussen zit.

11 likes

Hahahaha geweldig !
Dat is nog eens een lastige keuze.

nee hoor. :smiley:

Die 60 euro voor Svetlana, is dat inclusief hotel of moeilijk dien op de achterbank van een lada?

1 like