Horlogeband.com / kish.nl

Onlangs een horlogeband besteld bij horlogeband.com (aka kish.nl) maar ze stuurden me het verkeerde. Die moest ik dus terugsturen, maar ik zit al meer als een maand op mijn geld te wachten. Nu moet ik met een dearwaarder aan de slag voor mijn centjes. Zijn er anderen met ervaringen met dit bedrijf?

hucky

http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,60155,60155#msg-60155

Neem even contact op met ze http://www.kish.nl/contact_us.php.
Misschien is er gewoon iets misgelopen bij ze.

Een deurwaarder voor een horlogebandje? Ik doe al jaren zaken met Kish en altijd tot volle tevredenheid.

2 likes

Met dank voor jullie reacties.
Het schijnt dat ik pech heb gehad met dit bedrijf.
Natuurlijk heb ik al vele malen geprobeerd contact op te nemen met Kish.nl over deze zaak, ik ga heus niet over een nacht ijs. Maar mijn emails worden niet beantwoord en de telefoon wordt niet opgenomen. Ook schriftelijke communicatie wordt niet beantwoord. (Wellicht bestaan zij niet meer?)
Tom vind het gek om een deurwaarder in te schakelen, maar wat moet ik dan doen? Je kan toch niet gewoon 20 euro in de plomp gooien alleen omdat je iets op Internet besteld? Advies is welkom.

Twintig euro in de plomp gooien? Heb je enig idee hoeveel het je kost om een deurwaarder in te schakelen?
Ik denk trouwens dat die je uitlacht als je bij hem aanklopt om ergens twintig euro te gaan innen.

1 like

Je kan hooguit aangifte doen, deurwaarder gaat je echt niet helpen.

Groet,

Frank

Aangifte? Ja, die zien je komen :slight_smile:

Gaat niet om het bedrag maar om het principe, volgens mij bestaan ze zeker nog, of anders langsgaan als je de mogelijkheid hebt.Doet erg veel zaken op Marktplaats, zou het daar zeker melden(hoewel ze niet echt veel doen is mijn ervaring)

Ik begrijp dit nog steeds niet. Kish is echt een van de beste handelaren op internet. Al mijn horlogekisten komen er vandaan. Nooit problemen gehad.

Misschien dat hucky nog eens een update kan geven?
Overal kan natuurlijk wel eens iets mis gaan.

Onlangs heb ik een horloge besteld via kish.nl. Horloge was niet mooi dus heb ik hem gelijk in de doos gedaan en binnen het aangegeven termijn geretourneerd.Vervolgens hoorde ik maar niks. Na heel wat telefoontjes en mailtjes kreeg ik de volgende mail:

Beste,

Ik heb van mijn collega door gekregen dat er een vraag was over de retourzending.
Dit heb ik zojuist voor u nagekeken, het horloge is inderdaad bij ons binnengekomen.

Wel is het horloge niet ongedragen retour gekomen dit blijkt uit de volgende punten.

  1. veiligheidssticker achterzijde verwijderd.
  2. gebruikerssporen op de kronen, waaronder smeer.

U zult dus begrijpen dat wij geen creditnota voor u hebben kunnen maken, wij zullen u daarom het horloge retoursturen.
De kosten hiervan zult u vooraf dienen te betalen.

Met vriendelijke groet,

Heeft er iemand ervaring met deze firma, of ooit ook zoiets meegemaakt. Ik krijg mijn geld niet terug, het wordt een welles nietes verhaal.
Een ding weet ik zeker: ik koop daar nooit meer.

Ik heb er met sinterklaas een horloge besteld voor mijn man…niks geen problemen het kwam spoedig en in een mooie kado verpakking

zubby Schreef:

Onlangs heb ik een horloge besteld via kish.nl.
Horloge was niet mooi dus heb ik hem gelijk in de
doos gedaan en binnen het aangegeven termijn
geretourneerd.Vervolgens hoorde ik maar niks. Na
heel wat telefoontjes en mailtjes kreeg ik de
volgende mail:

Beste,

Ik heb van mijn collega door gekregen dat er een
vraag was over de retourzending.
Dit heb ik zojuist voor u nagekeken, het horloge
is inderdaad bij ons binnengekomen.

Wel is het horloge niet ongedragen retour gekomen
dit blijkt uit de volgende punten.

  1. veiligheidssticker achterzijde verwijderd.
  2. gebruikerssporen op de kronen, waaronder
    smeer.

U zult dus begrijpen dat wij geen creditnota voor
u hebben kunnen maken, wij zullen u daarom het
horloge retoursturen.
De kosten hiervan zult u vooraf dienen te
betalen.

Met vriendelijke groet,

Heeft er iemand ervaring met deze firma, of ooit
ook zoiets meegemaakt. Ik krijg mijn geld niet
terug, het wordt een welles nietes verhaal.
Een ding weet ik zeker: ik koop daar nooit meer.

Dit mag niet volgens wet koop op afstand. U kunt gewoon binnen 8 dagen zonder opgaven van reden het horloge terug sturen.
Als ze beweren dat het horloge beschadigd is door uw schuld, dan moeten zij kunnen aantonen dat ze een gave exemplaar hebben geleverd. Dit valt laatste valt niet door de verkopende partij aan te tonen (zie eerdere rechtzaken)

Kortom, u heeft recht op geld terug

Sorry dat ik het zeg, maar uw bericht klinkt mij als positieve marketing. En klomt niet echt geloofwaardig over.

Ik kan er nog niet teveel over vertellen omdat de klacht nog loopt, maar ik zal het zeker helemaal uit de doeken doen als alles klaar is.

Ik kan wel alvast zeggen: deze verkoper moet je echt overslaan. Je hoeft het niet van me aan te nemen, maar hate to say I told ya so…

zie ook een oudere thread:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,100322,100322#msg-100322

Ik wacht ook nog steeds op een beloofde refund, dus ik kan me bij je aansluiten

Horlogeband/Kish (td)

Ik heb er, ongeveer een jaar geleden, mijn Casio Riseman gekocht voor de laagste prijs die ik heb kunnen vinden.
Zeer snelle en vlotte levering. Geen enkel probleem gehad.

Ik heb ooit een horloge gekocht die zogenaamd op voorraad was. Was dus niet zo. Slecht over geïnformeerd. Moest steeds zelf mailen en dan ook nog 2 tot 3 keer. toen uiteindelijk een andere besteld, kreeg ik een verkeerde binnen (qua kleur) terwijl duidelijk de kleur doorgegeven was.
Weer terug gestuurd, kreeg ik alleen het bedrag van het horloge terug, terwijl ik de verzend kosten ook terug wou aangezien ik een verkeerd horloge kreeg toe gestuurd. en dus 2 keer verzendkosten moest betalen (aangetekend).

Nooit meer iets gekocht en ook niet van plan.

Zo te lezen allemaal lijkt het dat ik dan geluk heb gehad. Misschien toch rekening mee houden dan.