Horlogeband.com / kish.nl

Onlangs een horlogeband besteld bij horlogeband.com (aka kish.nl) maar ze stuurden me het verkeerde. Die moest ik dus terugsturen, maar ik zit al meer als een maand op mijn geld te wachten. Nu moet ik met een dearwaarder aan de slag voor mijn centjes. Zijn er anderen met ervaringen met dit bedrijf?

hucky

http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,60155,60155#msg-60155

Neem even contact op met ze http://www.kish.nl/contact_us.php.
Misschien is er gewoon iets misgelopen bij ze.

Een deurwaarder voor een horlogebandje? Ik doe al jaren zaken met Kish en altijd tot volle tevredenheid.

2 likes

Met dank voor jullie reacties.
Het schijnt dat ik pech heb gehad met dit bedrijf.
Natuurlijk heb ik al vele malen geprobeerd contact op te nemen met Kish.nl over deze zaak, ik ga heus niet over een nacht ijs. Maar mijn emails worden niet beantwoord en de telefoon wordt niet opgenomen. Ook schriftelijke communicatie wordt niet beantwoord. (Wellicht bestaan zij niet meer?)
Tom vind het gek om een deurwaarder in te schakelen, maar wat moet ik dan doen? Je kan toch niet gewoon 20 euro in de plomp gooien alleen omdat je iets op Internet besteld? Advies is welkom.

Twintig euro in de plomp gooien? Heb je enig idee hoeveel het je kost om een deurwaarder in te schakelen?
Ik denk trouwens dat die je uitlacht als je bij hem aanklopt om ergens twintig euro te gaan innen.

1 like

Je kan hooguit aangifte doen, deurwaarder gaat je echt niet helpen.

Groet,

Frank

Aangifte? Ja, die zien je komen :slight_smile:

Gaat niet om het bedrag maar om het principe, volgens mij bestaan ze zeker nog, of anders langsgaan als je de mogelijkheid hebt.Doet erg veel zaken op Marktplaats, zou het daar zeker melden(hoewel ze niet echt veel doen is mijn ervaring)

Ik begrijp dit nog steeds niet. Kish is echt een van de beste handelaren op internet. Al mijn horlogekisten komen er vandaan. Nooit problemen gehad.

Misschien dat hucky nog eens een update kan geven?