Sorry dat ik het zeg, maar uw bericht klinkt mij als positieve marketing. En klomt niet echt geloofwaardig over.
Ik kan er nog niet teveel over vertellen omdat de klacht nog loopt, maar ik zal het zeker helemaal uit de doeken doen als alles klaar is.
Ik kan wel alvast zeggen: deze verkoper moet je echt overslaan. Je hoeft het niet van me aan te nemen, maar hate to say I told ya so…
zie ook een oudere thread:
http://www.horlogeforum.nl/read.php?13,100322,100322#msg-100322
Ik wacht ook nog steeds op een beloofde refund, dus ik kan me bij je aansluiten
Horlogeband/Kish (td)
Ik heb er, ongeveer een jaar geleden, mijn Casio Riseman gekocht voor de laagste prijs die ik heb kunnen vinden.
Zeer snelle en vlotte levering. Geen enkel probleem gehad.
Ik heb ooit een horloge gekocht die zogenaamd op voorraad was. Was dus niet zo. Slecht over geïnformeerd. Moest steeds zelf mailen en dan ook nog 2 tot 3 keer. toen uiteindelijk een andere besteld, kreeg ik een verkeerde binnen (qua kleur) terwijl duidelijk de kleur doorgegeven was.
Weer terug gestuurd, kreeg ik alleen het bedrag van het horloge terug, terwijl ik de verzend kosten ook terug wou aangezien ik een verkeerd horloge kreeg toe gestuurd. en dus 2 keer verzendkosten moest betalen (aangetekend).
Nooit meer iets gekocht en ook niet van plan.
Zo te lezen allemaal lijkt het dat ik dan geluk heb gehad. Misschien toch rekening mee houden dan.
Ik heb een horloge kist besteld via horlogeband.com. Deze was niet op voorraad, ze belde mij op dat ik een ander uit kon zoeken. Ik gaf aan dat ik dan graag mijn geld terug wilde. Na een paar dagen mijn geld nog niet terug. Dus ik denk, ik bestel toch maar wat anders. Dit zou ik binnen 5 dagen ontvangen. Dat product heb ik nog steeds niet gekregen. Zodra de zaken goed gaan dan geven ze perfecte service. Maar zodra dat niet het geval is laten ze niks meer van zich horen. Na meerder telefoontjes en mailtjes heb ik nog steeds geen reactie terug van ze. Ik heb gelukkig via paypall betaald, dus ik heb een claim ingediend om op deze manier mijn geld terug te krijgen. Ik bestel nooit meer bij horlogeband/kish meer!
#edit: 1x verkeerde url#
Mijn klacht loopt nu al maanden zonder ook maar een kik van de tegenpartij, ik wil deze ahum, wat starre ondernemers confronteren met wat ik nu eigenlijk echt van ze vindt. Maar ik loop de kans mijn eigen zaak te torpederen door hier de vuile was buiten hangen. Het enige wat ik kan zeggen: bezint eer men aan deze ‘ondernemers’ begint…
Zojuist weer een perfecte levering. jammer dat de service afdeling af en toe blijkbaar een steekje laat vallen… ik heb geen problemen!
horlogebandje besteld…was zogenaamd opvoorraad…niet dus…duurt ongelofelijk lang eer ze met iets aankomen.
Nieuw hoofdstuk in dit schandalige verhaal:
ook al zeggen ze anders in hun algemene voorwaarden, ze zijn GEEN lid van de Thuiswinkelorganisatie. Ik heb een klacht ingediend bij de Geschillencommissie en volgens hun kunnen ze er niets mee want: Horlogeband.com is helemaal geen lid!!
Hier een kopie van het bewuste artikel in de algemene voorwaarde:
Artikel 13. Geschillenbeslechting
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een product en/of dienst. Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op, liefst per e-mail via: retour@kish.nl. Uiterlijk binnen 30 dagen zullen wij op uw klacht reageren.
Komen we er samen niet uit, dan kunt u – tegen betaling van 25 euro klachtgeld – uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Voor nadere informatie over deze Geschillencommissie zie: http://www.sgc.nl. Deze onafhankelijke commissie doet een uitspraak over het geschil. De uitspraak van de commissie is bindend. Wordt u (gedeeltelijk) in het gelijk gesteld, dan wordt het klachtgeld (gedeeltelijk) aan u terugbetaald
Vorenstaande laat onverlet het recht om een geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter.
Doet de Geschillencommissie Thuiswinkel daar verder nog iets aan dan? Want dit is je reinste misleiding!
haakie Schreef:
Doet de Geschillencommissie Thuiswinkel daar
verder nog iets aan dan? Want dit is je reinste
misleiding!
helemaal niets, ik heb natuurlijk meteen gebeld: kreeg ik echt een slapjanus 1e klas aan de lijn die maar niet wilde begrijpen dat Horlogeband.com dit zelf in hun voorwaarden hadden opgenomen. ‘Ze zijn geen lid, dus we sluiten het dossier’.
Geen enkele actie naar Horlogeband.com zelf toe.
Tot zover de Geschillencommissie Thuiswinkel. Heb je dus ook niets aan…
Als ik het zo lees, concludeer ik 't volgende:
-geen problemen met bestellen
-wel wat problemen met retourzenden
Iemand die ook positieve ervaringen heeft met een retourtje?
Tijd voor Consumentenbond, das je goed recht, radar, kassa, etc?
Ben ook benieuwd wat deze instanties vinden over de reactie van Thuiswinkel. Dan kan iedereen claimen dat ze bij Thuiswinkel zitten. Ik noteer altijd de naam met wie ik gesproken heb. “Meneer Slapjanus van Thuiswinkel.org nam geen stappen tegen onrechtmatig claims door kish.nl.”
marnix.moed Schreef:
Als ik het zo lees, concludeer ik 't volgende:
-geen problemen met bestellen
-wel wat problemen met retourzendenIemand die ook positieve ervaringen heeft met een
retourtje?Tijd voor Consumentenbond, das je goed recht,
radar, kassa, etc?
Ben ook benieuwd wat deze instanties vinden over
de reactie van Thuiswinkel. Dan kan iedereen
claimen dat ze bij Thuiswinkel zitten. Ik noteer
altijd de naam met wie ik gesproken heb. “Meneer
Slapjanus van Thuiswinkel.org nam geen stappen
tegen onrechtmatig claims door kish.nl.”
‘wat problemen’? Das nogal een understatement…
Ik heb inderdaad gesproken met de Consumentenbond en vertelden mij dat ik op zich naar de rechter kan maar dat ik me moet afvragen of het me de moeite is omdat het om een relatief klein bedrag gaat.
Meer leesplezier:
http://www.rolexforum.nl/topic.php?id=9260
Aan de consumentenbond heb je helemaal niets.
Ik heb laatst weer iets besteld bij Kish.
Werd echt extreem snel geleverd, volgens mij zat er nog geen 24 uur tussen.
Alle keren dat ik bij kish heb besteld verliep de afhandeling zeer goed en soepel.
Dat mag dan ook wel een keer gezegd worden.
Wel erg vervelend voor sommige mensen dat zij een minder soepele afhandeling kennen.
Succes met het verdere verloop.
Groeten,
Marijn
Ik zou via de K vK handel de namen van de bestuurde(s) opvragen en de bestuurder(s) een aangetekend brief sturen met je klacht, wellicht weten zij niets van deze zaak en is het voor hen onduidelijk wat er speelt.
Ik ken de hoogte van het bedrag niet maar als er sprake is van misleiding of onrechtmatige daad kan je andere stappen ondernemen, telef nummer opvragen en trachten op die manier door te dringen in de organisatie met je klacht is ook een optie.
mvg
Lex
Zijn er nog recente ervaringen met dit bedrijf? Ik wil er graag een Hirsh Liberty Artisan bestellen voor men skx007 maar zo’n onderbuik gevoel zei me al dat ik hier even de zoekfunctie moest gebruiken.