Horlogebandjes van olifantenleer

Dan moet je de onbewerkte hebben.
Maar denk niet dat er veel verandert.

2 likes

ABP Paris heeft olifantenleer in het assortiment.

1 like

Thanks! Ik zie daar echter alleen een bund? Kan jij er meer vinden?

ja, bij “ontwerp je eigen band”. Dan heb je keuze uit heel veel soorten leer.

1 like

is wel wat prijzig, maar de kwaliteit is echt top! Misschien wel bij de top vd wereld qua horlogebanden.

1 like

en anders zou je Ebay kunnen afstruinen. is vast wel wat te vinden.

1 like

Interessant! Weer wat geleerd. Dank je!

Daar had ik vroeger een fauteuil van. Als je dan over de rugleuning wreef had je ineens een driezitsbank.

19 likes

:rofl::rofl::rofl:

Ik had een paardelullelere fanny pack, indien nodig werd dat een slaapzak. :joy:

5 likes

Denk niet dat olifantenleer nog mag, volgens mij staat olifant toch echt op de lijst van CITES.

Varkenshuid leer is denk een goed alternatief? Zowel vintage (op ebay b.v.) als nieuw verkrijgbaar

1 like

6 likes

Beter gebruiken dan weggooien…

2 likes

Deze paar jaar geleden gekocht bij awco. Mooi, maar het knaagt toch…

5 likes

Ja, goed punt. Op basis hiervan staak ik de zoektocht maar. Was in de veronderstelling dat de handel in olifantenhuis iig semi gereguleerd zou zijn, zeker als je het bij een bekende winkel koopt. Dat het zou gaan om olifanten die een natuurlijke dood waren gestorven in een dierentuin/ wild park/ reservaat oid. Maar als dit zo’n grijs veld is, hoef ik daar niet verder aan bij te dragen. Dank je wel!

8 likes

Dat is helemaal geweldig.
Ontzettend bedankt hiervoor.

3 likes

Ja, handig… totdat je (denkbeeldige) schoonmoeder begint te praten met haar stem (nagels-over-schoolbord-geluiden) en je slaapzak spontaan terugkeert naar je Fanny pack formaat en jij er nog inzit….:clown_face:

2 likes

Mummyfication! :sweat_smile:

1 like

Waarom, is het hamster leer?

5 likes

:joy:

1 like

Ik heb er een van konijnenleer maar daarvan maakt m’n pols steeds wippende bewegingen. And it wasn’t me.

2 likes