Horlogebox van massief Wenge. / Deel 2 , horlogebanden koffertje!

De laatste box is gereserveerd!

Ze zijn allemaal dus verkocht nog voordat ze klaar zijn , dit project is dus wel een succes geworden :blush:

mochten er toch nog meer gegadigden zijn , dan kan ik in de toekomst er nog meer laten maken.
Roept u maar :smiley:

3 likes

Geheel onverwacht een deel 2 van dit project : Wenge kistjes voor horlogebanden!

Morgen ga ik gelijk even overleggen wat er mogelijk is en wat de kosten zullen zijn.
Gezien eerder aangegeven voorkeuren voor extra ruimte voor pushpins en sluitingen e.d.
Moet ik even een ontwerp gaan bedenken.

2 be continued.

3 likes

Even een schets uit de losse pols , :thinking:

Onder en boven een latje met openingen om de banden onder te steken , genoeg vakken voor extraā€™s
12 banden betekent wel dat sommige leden zoals @anon50762135EV gerust een order mogen plaatsen voor 40 kistjes :smirk:

6 likes

Gave dozen zeg. Ben benieuwd naar het resultaat!

Van je huidige ontwerp zou ik wel een strakke plasser krijgen denk ik.

Als dat kan voor 7 tientjes inclusief verzenden wil ik hem alvast pre-orderen :grin:

1 like

Strakke plassers en lege dozen, nou dat beloofd wat.:cold_sweat:

Enfin, mag ik ook pre-orderen?

Grt

2 likes

Ik ga mijn uiterste best doen een strakke prijs te onderhandelen.
Hoe meer stuks ik laat maken hoe gunstiger de prijs wordt.

Dus alle pre-orders worden genoteerd! , alleen een prijs belofte kan ik nu nog niet maken!
Mijn streven is dat het toch echt een getal met 2 cijfers blijft :sweat_smile:

Uiteraard gaat het weer volledig massief Wenge worden , gemaakt op dezelfde manier als de vorige box.

2 likes

Horloge kisten bijna klaar! :grinning: , wat finishing touches en dan in de wax.
Wat een mastodonten van een kisten zijn het geworden :elephant:

18 likes

Wat een pronkstuk!

1 like

Daar gaat iemand heel blij mee zijn :wink:

De fotos doen de kist echt geen recht en eenmaal in de wax ā€¦ :kissing_closed_eyes:

Bij meer interesse gaan we er gewoon weer 2 maken!
Er is al 1 persoon die aangegeven heeft interesse te hebben , dus pre-orderen maar jongens!

2 likes

Daar kunde een olifant mee kapot slaan! M.a.w: ziet er zeer robuust uit :thumbsup:

2 likes

Ongekend zwaar en stevig ja.
Mocht een box ooit in Groningen eindigen en het huis stort in na een beving , dan zijn de klokjes veilig :smile:

3 likes

Echt geweldig mooiā€¦mijn complimenten! :ok_hand: :thumbsup:

Ps als mijn horloge collectie >1 was geweest dan had ik je zeker allang gevonden voor een opdracht voor nog een extra boxā€¦

1 like

Dankjewel!

Ondanks dat ik maar een klein beetje meegeholpen heb met het maken , ben ik er zeer trots op.
Alle complimenten geef ik door aan de vakman in kwestie!

1 like

Topā€¦maar uh jij hebt de horlogedoos toch zelf gemaaktā€¦of ben ik abusievelijk verbonden ? :joy:

1 like

:sweat_smile:

Het idee en ontwerp komt uit mijn eigen mouw geschud , ook heb ik een paar uurtjes meegeholpen.

In de allereerste post van dit topic staat dan ook vermeld :

1 like

Ah I seeā€¦maar inderdaad het idee en ontwerp daar begint het uiteindelijk toch ook wel allemaal mee, dus een deel van de credits zijn dan ook terecht aan jouw adres gericht :thumbsup::joy:

Mooi hoorā€¦ik sta er nog steeds van te kijken. Probleem is dat ik momenteel geen nut heb voor een horlogedoos, en wat dan? Plantenbakā€¦kattebak?

1 like

:smile_cat:

De beste man maakt normaal altijd meubelsā€¦


Hier een lage 'ā€˜drank tafelā€™'

En een iets hoger sier tafeltje met groen granieten steen erin t.b.v een bonzai boompje
Ook heb ik een kletser van een salontafel laten maken van Wenge

1 like

Ja dat zie ik welā€¦stukje vakmanschap. Beetje zoals onze Arie Kabaalstra met zā€™n werkbanken :ok_hand:

1 like

Ik doe een pre-order, staat goed bij het bandjes kistje die ik al al ge pre-orderd heb :grin:

2 likes