Horlogeboxen inslaan!

Heb zelf zo’n simpel goedkoop ding gekocht paar jaar terug voor enkele tientjes volgens mij. Waardeloze kwaliteit, alles laat uiteindelijk los. Prima om wat horloges in te bewaren, maar niet meer dan dat.

En dan zie je dit…? Zijn dat echt mensen die niet verder kijken dan catawiki?

Prima geld verdienen zo hoor…:wink:

3 likes

Ik heb deze ook geloof ik. €34 betaald bij bol.com. Prima prijs-kwaliteitverhouding, maar natuurlijk geen hoogstandje.

1 like

Plus veilingkosten 9% en verzending € 20. Wow.

1 like

2 likes

Ik heb die ook, drie tientjes bij watch2day destijds.

3 likes

me2 bij de plakkert en ze voldoen voor mijn doeleinden prima: horloges netjes opslaan :slight_smile:

btw 130 euri staat ie nu op cata, krankzinnig!

2 likes

Zeker krankzinnig🤥…heb er 2 ook bij bol voor 35€ de stuk… mensen sporen niet op Catawiki😂

3 likes

Zo deze kost geen drol. En bij een klein defect gooi je hem weg en koop je een nieuwe.
Ik heb er 3 ( tesamen nog geen € 54,- incl. bezorgen ) en kan nu 18 horloges kwijt.
Dit ; http://www.blokker.nl/nl/blknl/luxe-horlogebox?previousSearchTerm=horlogedoos
Grote voordeel is juist dat je 3 losse boxen hebt. Dus bv 1 in de kluis. En 1 in gebruik.
En 1 elders ( Werk ? Vakantiewoning ? Bij de vriendin ? )

2 likes

Heb er eentje hier van de Xenos.
Kost echt nog minder dan de spreekwoordelijke drol maar houdt het stof wel weg van de horloges… Veel meer verwacht ik ook niet vn zo’n kistje hoor.

3 likes

Passen hier ook ‘grote’ horloges zoals Monster/Tuna in?
Ik had laatst een goedkoop modelletje op de kop getikt, maar daar pasten alleen dames/kinderhorloges in.

2 likes

Kijk eens :wink:

Die zwarte Casio is 52mm in diameter. De rest is minimaal 42mm.

2 likes

Tja, sommige mensen willen niet de moeite nemen om zich te verdiepen in het product dat ze kopen.
Zeker op Catawiki komen genoeg voorbeelden langs van producten waarbij een onrealistische advies/richtprijs wordt genoemd waardoor mensen zich verkijken op wat het werkelijk mag kosten.
Ik heb zelf een paar boxen gekocht via ebay. De dozen werden door verschillende aanbieders aangeboden. Door een beetje je huiswerk te doen, kun je serieus geld besparen

1 like

https://cdn.meme.am/cache/instances/folder835/26715835.jpg

2 likes

Belachelijk inderdaad. Ik heb dezelfde maar dan voor “slechts” 6 horloges. € 9,95 bij de Kijkshop.

1 like

Ik vermoed dat er over een paar weken ineens verdacht veel horlogedozen te koop staan bij Catawiki…

2 likes

Xenos levert prima boxen. Ook eens een hele dure gehad maar koop liever een nieuwe klok. Heb hetzelfde met watchwinders. Niet aan mij besteed. Wordt er ook draaierig van.

4 likes

Ha! Dat had ik laatst bij het lezen van een boek. Bleek een draaiboek

4 likes

Ik heb ze ook van Xenos. Helaas op het moment niet meer te krijgen, maar ze roepen wel steeds dat ‘ze weer binnen gaan komen’. Niks mis met die kistjes. Alleen de kussentjes zijn ruk, Maar mijn vrouw maakt af en toe een paar nieuwe. (kussentjes) Alles bij elkaar uitstekende boxen om al die verzamel klokkies van mij die ik eigenlijk toch niet draag netjes stofvrij op te bergen. Alternatief: (ook bij Xenos van tijd tot tijd te verkrijgen): Theedozen met 9 vakjes en een glazen deksel. Moet je alleen zelf wel van kussentjes voorzien. Daaag Catawiki…

1 like

Ik heb laatst een watchwinder gekocht voor €67,00 (via ebay). Voor twee horloges en 4 verschillende programma’s en 2 richtingen op.
Maakt nog verassend weinig geluid, met blauwe LED verlichting.
Wel van hard plastic, dus geen mooi leren kistje ofzo, maar het doet wat het moet doen, het houdt mijn twee klokjes met datum aan de gang.

Zelfs dat hoeft niet duur te zijn.

Ehhhh. €200 op dit moment… :man_facepalming:

1 like