boom
20 mei 2022 om 09:02
1
Dag mede forumgebruikers,
Omdat mijn collectie langzaam begint uit te dijen wil ik graag een mooie doos voor op mijn bureau. Liefst hout, beetje klassiek en met een kleine lade om straps en onderdelen in te bewaren.
Plek voor 8 horloges en uiteraard met een glazen deksel.
Heeft iemand hier een goede tip voor?
Dank alvast!
gvr55
20 mei 2022 om 09:13
2
Deze misschien, kost wat maar dan heb je ook wat.
Handgemaakt door Fish and Father verkoop via Etsy.
Hij maakt ze op verzoek ook voor 8 horloges
Heb er zelf ook één in notenhout voor 12 horloges , werkelijk supermooi en degelijk !
8 likes
Ik heb deze al een paar jaar en bevalt goed…
2 likes
Zulu
20 mei 2022 om 09:27
5
Kiekes:
[2]
Hoii HF vriendjes! Het is alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste zinnige bijdrage. Onder de noemer van “Zulu koopt spul zodat u het niet hoeft te doen” dit maal een bespreking met betrekking tot een fijn horlogekistje afkomstig van Etsy.
Nomaliter ben ik er niet zo van om voor horloge accessoires een review/NA-topic te maken, maar deze kist verdient het.
Etsy, wellicht ken u het wel. Verkoopplatform van veelal handgemaakt eco-verantwoord gerecycled prullaria, maar ook voor de horlo…
Jammer dat er een importverbod is momenteel maar misschien heeft 'ie nog mogelijkheden.
Deze heb ik ook al een tijdje en ik vind hem ook super!
boom
20 mei 2022 om 09:56
7
ik vind deze bijzonder smaakvol? Dit is notenhout? Weet je ook specifiek welke soort je aan hem gevraagd hebt toendertijd?
1 like
gvr55
20 mei 2022 om 10:09
8
Mijn doos is inderdaad echt notenhout, de kist met lades is Olive Ash Burr, wat dat in het Nederlands is weet ik niet.
Het mooie is dat je de kist kunt laten personaliseren (initialen bijvoorbeeld), en de houtsoort kun je kiezen, alsmede de kleur van het fluweel en de kussentjes.
Contact met hem verloopt soepel.
Komt uit de UK.
Is allemaal niet goedkoop, maar persoonlijk vind ik het de moeite waard voor een dierbare collectie.
(Ik heb géén aandelen hoor )
De inhoud op deze foto is niet meer up to date
1 like
Ik heb goeie ervaring met Wolf 1834.