Horlogeforum Meeting en Limited uitreiking: 16 december 2012

Ik heb van Squale positief bericht gehad over de uitlevering van de Limiteds! Deze zullen op 16 december 2012 worden uitgereikt tijdens de jaarlijkse Horlogeforum.nl Meeting, dit jaar wederom in Rotterdam bij Horloge.nl

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,848972

Alle leden van Horlogeforum.nl (ook als je geen Limited hebt gekocht maar wel lid voor 1 november 2012) zijn weer van harte uitgenodigd voor de jaarlijkse Horlogeforum.nl meeting (de 10e alweer!). De meeting zal dus plaatsvinden op zondag 16 november 2012 in Rotterdam bij Horloge.nl (check http://www.horloge.nl voor het adres) en zal beginnen om 15:00 uur, toegang is natuurlijk gratis. Voor hapjes en drankjes wordt door Squale gezorgd.

Parkeren kan voor de deur en in de buurt (gratis). We hebben van 15:00 tot ongeveer 18:00 uur de “toko” voor ons zelf. Tijdens deze meeting is het, net als vorige meetings, dus weer veilig mogelijk (er is zelfs camerabewaking!) enkele stukken uit je collectie mee te nemen, waarvan je weet of hoopt dat anderen deze graag eens in het echt zouden willen zien. Je kunt ervaringen uitwisselen, vragen stellen of beantwoorden en lekker kletsen over horloges enz enz. Het is dus een open meeting, je hoeft geen Limited te hebben gekocht, je voorkeur voor vintage of nieuw, of je man bent of vrouw, Vlaming of Nederlander, maakt niet uit, ‘alles’ is welkom!

Ook kunnen we ongestoord onze gang gaan met de uitreiking van de Limited Edition 2012. Als je een Limited hebt gekocht en je komt deze halen is legitimatie verplicht!

Wil je naar de meeting komen, mail dit dan door op: webmaster@horlogeforum.nl. We zetten je dan op de gastenlijst.

Wij (Werkgroep Limited Edition 2012 en uw moderatoren-team) hopen jullie allemaal (weer) te zien!

IIk ga wel komen denk ik. Ik heb de limited wel besteld en ben benieuwd of Lennart meschbanden meeneemt. (pvd voor mij graag).

Ik neem extra banden mee (ook PVD) dus mocht er belangstelling zijn kan ik daar aan voldoen.
MvG,
Lennart

Nice, die nieuwe wil ik er namelijk waarschijnlijk wel bij hebben :slight_smile:

Leuk, is om de hoek, jammer dat het zo kort dag is… Ga mijn best doen om even langs te komen.

Om de hoek, ja voor mij ook net geen 10 minuten lopen.

Wat fijn dat ie nog voor de kerstdagen uitgereikt kan worden. Ik moet die dag helaas werken.
Wens ieder die gaat een fijne meeting toe.

Ik ben er niet (nooit) bij, maar ik wens een ieder aanwezig een plezierig samenzijn en veel plezier bij het uitpakken van zijn limited.

Jammer, ik zit in het buitenland. Volgens mij wordt dit de eerst keer dat ik de uitreiking moet missen… :frowning:

Jammer, het leek mij heel leuk om erbij te zijn. Helaas moet ik die dag om 16:30 weer terug zijn. Heeft niet zoveel zin dan voor dat uurtje.

Ik moet uit het buitenland komen en ga het niet redden om op tijd in Rotterdam te zijn. Had het leuk gevonden om erbij te zijn maar gaat dus helaas niet lukken.

Is ook wel een beetje kort dag, helaas. Gaat mij ook niet lukken.

Ik heb helaas ook andere verplichtingen. Jammer ik had graag eens “echt” kennisgemaakt.

Mvrgr, Andre

Voor late beslissers:

Zolang je vanaf 1 november dit jaar lid bent van Horlogeforum.nl kun zonder aanmelden naar de meeting komen op het adres van http://www.horloge.nl. Tot zondag!

Ondanks dat het waarschijnlijk niet zo druk gaat worden heb ik er toch heel erg veel zin in. Weer even gezellig kletsen met liefhebbers en een mooie nieuwe aanwinst in ontvangst nemen. En dit nog allemaal voor de kerst. Toch een mooi einde van dit horlogejaar. Ik zal proberen om ook wat foto’s te nemen en deze later vanavond nog te plaatsen.

Ik ben net terug uit het buitenland, na een week… en kan nu niet direct naar Rotterdam vertrekken. Erg jammer! Voor degene dit gaan, heel veel plezier en zie graag de foto’s tegemoet!

Veel plezier, ben benieuwd naar de foto’s…:~

Weet iemand hoe groot de oplage is?

Grt. Rene

r.obelink Schreef:

Veel plezier, ben benieuwd naar de foto’s…:~

Weet iemand hoe groot de oplage is?

Grt. Rene

ik dacht 25 of 30. Maar dat weet ik straks zeker :slight_smile:

Als dit topic tekenend is, zijn zo alleen Henrik en Marco er… zou jammer zijn!

Ja zonde!

Ik had er graag bij willen zijn maar ben helaas verhinderd.
Ik hoop dat iedereen het naar z’n zin heeft en dat diegene die een limited in ontvangst nemen, er erg blij mee zijn.

Ik ben benieuwd naar de foto’s

Veel plezier!