Horlogeforum.nl 15 jaar šŸŽ‰ de hoogtepunten

Een van de echte highlights was toch wel het krat LPā€™s dat ik van een forumlid - woont ECHT bijna om de hoek hier - kon overnemen. Waren van zā€™n pa geweest. Voor 70% is het ā€œmwahā€, de overige 30% varieert van ā€œOK, niceā€ tot ā€œwhat the fuck dudeā€¦!ā€ Zitten o.a. eerste persingen Black Sabbath bij die per stuk al een aantal tientjes zouden opbrengen. Mind you, die gaan hier voor geen enkele prijs meer weg.

You know who you are. :thumbsup:

Enne, het Off-Topic forumā€¦ ā€¦ik vind het maar een tamme bedoening tot nu toe, we zijn 't een beetje ontwend met zā€™n allen denk ik. :wink:

5 likes

blijkt die eikel toch nog wat leuke klokkies te hebben :wink:

3 likes

Waar blijft de tijd

Hoogtepunt was beslist de aanschaf van mijn Breitling bij @SuperC / Jaap. Verder door dit forum veel geleerd en een leuke verzameling kunnen aanleggen. Nog leuker is het dat ik hierdoor ook buiten het forum wat contacten heb met bijzonder sympathieke mensen die ik via het forum heb leren kennen.

Momenteel minder actief alhoewel ik regelmatig even lees. Flipperen vanuit Suriname is wat lastiger. En dat is waardeloos want ik heb nog beslist een wishlist :slight_smile:

4 likes

Ben nog geen jaar aanwezig. Veel gelezen en veel geleerd over horloges. En al aardig wat klokjes door mijn handen gegaanā€¦ Tissot, HFLEā€™16, Padi Turtle, Seiko5, Certina DS Diver, etc etc. Geniet van elk bezoek aan het forum.

1 like

Nog niet zo lang aanwezig, mijn hoogtepunten waren mijn bezoek aan de rikketik en daarbij de aamschaf van mijn eerste seiko, en het vullen van mijn eerste horloge doos een paar weken geleden!

Overzichtje om nee te gaan in het populistische gedrag van de kudde:

3 likes