Horlogeforum.nl 15 jaar šŸŽ‰ de hoogtepunten

Of ā€œter alle tijdenā€, of varianten hierop, waar dit ā€œte allen tijdeā€ hoort te zijn. Bah.

2 likes

Het allerergste:

Het horloge verkeerd in nieuwstaat.

7 likes

Hoogtepunt: na mijn interventie zie ik ā€˜het vrouwtjeā€™ bijna niet meer voorbij komen

5 likes

Of de varianten op sowieso!

Hoe is het dan met jouw vrouwtje??? :wink:

3 likes

Hoogtepunt?

Dat was toch wel mijn driedaagse schorsing.
Was pas na 5 jaar lidmaatschap dus dat is huuul netjes :grin::bouquet:

1 like

Was op verzoek van je buren. "Of je de heg een keertje wilde knippen en het gras maaien!

15 likes

Veel hoogtepuntjes gedurende mijn 1,5 jaar dienst op HF. Veel kennis opgedaan, lekker met de hobby bezig geweestā€¦misschien wel iets te veel :grin: Leuke mede (horloge) idioten ontmoet en ook nog wat flipperitus opgelopenā€¦ach dat overleven we ook wel weer.

En als cherry on topā€¦zojuist het nieuws dat off-topic wordt heropend. Leukā€¦en het houdt de horloge topics hopelijk grotendeels schoon van de gebruikelijke off-topic silliness. Al heb ik daar wel mā€™n twijfels bij :wink:

Dank ook aan de Mods voor hun voortdurende werk :clap:

2 likes

6 likes

De mods hebben mij zojuist een nieuw hoogtepunt bezorgdā€¦

Wie had dat gedacht dat ik dit zou meemakenā€¦ op een donderdagochtend? :tada::tada::tada::tada::tada:

7 likes

Donderdag = Little Friday = Vrijdag = Weekend = Altijd goed!

7 likes

Blij dat het goed terecht is gekomen!
Ik heb binnenkort nog wel meer liggen, wat ik heb zal ik apart leggen.

1 like

823 dagen bezocht
28d leestijd
82.7k berichten gelezen

2.1k gegeven

4 favorieten

153 topics gemaakt

1.2k berichten gemaakt
1.6k ontvangen

1 like

8 likes

haha

1 like

Email ā€”> Smartwatch natuurlijk. :wink:

2 likes

Leuk man, iedereen plaatst zĆ­jn overzicht. Ook eens kijkenā€¦ lid sinds 26 juni '16. Aantal dagen bezocht 423. :drooling_face: Dat is elke dag :scream:. Ik weet niet of dit nu een hoogtepunt of een dieptepunt is. :grin:

1 like

En ik heb er 14 jaar van gemist ā€¦

1 like

Het lijkt het dyslectieforum hier wel, zo langzaam als sommigen lezenā€¦

3 likes

Analyse van mezelf op HF :grin:

En volgende week een talking-watches onderonsje met een mede HF-lid die met zijn horloges op bezoek komt en bij wijze van spreken om de hoek woont, alhoewel we elkaar enkel kennen van op HF :wink:

4 likes