Er zal een 120 x 60 pixels en een 234 x 60 pixels banner komen. Beide zullen in “het beste geval” 2x rouleren (oftewel 3 posities per banner). De banners zullen op iedere pagina naast het logo van het forum te zien zijn maar ze zullen geen invloed hebben op de navigatie en ze zullen niet bewegen.
Ik ben wel benieuwd wie er gaan adverteren hier.
------------------------------------------------------->
Grolsch ??
Stella ??
Heineken ??
Forumbier ??
graag geen blootadvertenties… de eerste paar
weken
Mijn beste,
Nou ja, een beetje bloot, die eerste paar weken.
Dat moet toch door de ‘Horloge-Forum-Reclame-Code-Keuring-Commissie’ van 18+ kunnen worden gehomologeerd.
Immers:
Verlangens voeden onze ziel en niet (altijd) de vervulling daarvan. Door te verlangen blijven we vitaal. En deze vitaliteit betekend geluk voor ons.
Edit Henrik: Gadverdamme Coenraad!!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Zo zijn wij ook begonnen, nu een miljoenenomzet per jaar. Leuk, maar blijf wel zorgen voor de goede user experience. Wellicht dat het beiden van relevante content een mooie vervolgstap is. Succes, mochten jullie vragen hebben hoor ik het graag!
Dank je voor de tip! En dat juist iemand die bij MP werkt op een horlogeforum voor liefhebbers over een goede “user experience” begint vind ik trouwens erg grappig. Maar dat snap je toch wel he?
had de poll effe gemist ivm vakantie…maar uh, kom maar op met die banners, heel veel websites profiteren op die manier in vaak veel irritantere vormen…geheel logisch dat jij dit ook doet Henrik. Het heeft nog lang geduurd:~
Dit kan alleen maar goed zijn voor het forum. Wat ik alleen een verbetering zou vinden is dit. Ik betrap me er vaak op dat ik te weinig horloge.info lees. Is het niet mogelijk om na ieder artikel op horloge.info een link te plaatsen naar het forum waar je over het betreffende artikel je mening kunt geven? De topic naam wordt dan de naam van het artikel.
Henrik, is inderdaad een beetje scheef, vergeef me!! Alle gekheid op een stokje, wij voorzien ook alleen maar in een bestaande behoefte, vroeger hing je een briefje bij de AH, nu zet je het op MP. Ieder zijn meug! In ieder geval veel succes. Tip: neem eens contact op met de grote online jongens zoals Wehkamp. Horlogeforum.nl is een uitermate goed platform om daar je horlogecollectie (nieuw wel te verstaan) onder de aandacht te brenegen met een speciale Horlogeforum.nl-korting.
Het gaat mij er alleen om dat men bij MP niets (aktief) tegen namaak doet. Verder ben ik een groot fan, je kunt er leuke dingen vinden (tu)
Ik heb wel eens bij MP aangegevan dat ik twee weken onbetaald wil komen werken en ieder namaakhorloge er voor ze wilde afgooien en afhouden én iemand wilde opleiden nadat ze tegen mij hadden gezegd dat ze zelf niet voldoende kennis hadden dit te doen. Daar had men geen interesse in. Daarvoor kan ik maar één rede bedenken en dat is dat het aantal advertenties in het horlogedeelte dan gehalveerd zal worden en dat staat slecht. That’s all.
Dank je voor de tip over Wehkamp. Die zijn helaas langere tijd geleden al overgegaan op betalen naar leads en daar hoef je via dit forum geen grote verwachting over te hebben. We weten allemaal wel beter