Ik vind de Auguste R. ook het mooist. En aangezien mijn Seiko Monster, Orsa Sea Angler en Glycine 2006 limited ook al oranje zijn, lijkt de blauw-witte Auguste een mooie afwisseling.
Daarbij komt dat ik de gravering van het nummer op het uurwerk mooier vind dat op het achterdeksel. Tevens spreekt het mij ook erg aan dat het glas zowel boven als onder saffier is.
Maar goed, ik denk dat de Hamilton het gaat winnen. Dus heeft de Auguste Reymond alle steun nodig.
Ik vind de Hamilton de mooiste, maar ik ga niet stemmen want kopen zit er niet in.
Net een Rus gekocht en ik wil na de zomer m’n Seamaster toch maar eens op laten knappen.
Het is inmiddels wel duidelijk dat het de Hamitlon of de Auguste Reymond zal worden. Beiden hebben zeker hun charme maar vallen om verschillende reden voor mij af. Ik wil de Limited Edition werkgroep allereerst bedanken voor hun (waarschijnlijk vele) werk, maar iig. ook complimenteren met hun eerste voorstel nl. Chrono Watch! Al ben ik schijnbaar een eenzame roepende in de woestijn, maar dat vind ik de mooiste.
Grtz.