Horlogeforum.nl Limited Edition 2007: DE DISCUSSIE

Ik vind de Auguste R. ook het mooist. En aangezien mijn Seiko Monster, Orsa Sea Angler en Glycine 2006 limited ook al oranje zijn, lijkt de blauw-witte Auguste een mooie afwisseling.

Daarbij komt dat ik de gravering van het nummer op het uurwerk mooier vind dat op het achterdeksel. Tevens spreekt het mij ook erg aan dat het glas zowel boven als onder saffier is.

Maar goed, ik denk dat de Hamilton het gaat winnen. Dus heeft de Auguste Reymond alle steun nodig.

Jürgen Schreef:

Maar goed, ik denk dat de Hamilton het gaat
winnen. Dus heeft de Auguste Reymond alle steun
nodig.

Lijkt me duidelijk waar ik op gestemd heb. Ik wacht in spanning af. :sunglasses:

Leden,

de megaboogie is by far het meest originele horloge en voor een prijs die beduidend meer interresant is dan de rest.
Mijn keus : Boogie…!

De prijs is voor alle vier hetzelfde hoor…

Beste Forumleden,

Als u mij vraagt, vind ik de Hamilton het mooiste model.

Met vriendelijke groet,
Rogier Koershuis

Tom Koerts Schreef:

De prijs is voor alle vier hetzelfde hoor…

Tom

Het horloge is de handboei van de tijd

• Radecki

Hij zal wel prijs t.o.v. de waarde/kwaliteit bedoelen.

Vast de prijs tegenover de winkelverkoopprijs

Beste forumleden.

Ik vind de Hamilton de mooiste, maar ik ga niet stemmen want kopen zit er niet in.
Net een Rus gekocht en ik wil na de zomer m’n Seamaster toch maar eens op laten knappen.

Groeten, Tom V.

de Raymond weil tango, met een zwartleren band. jammer geen automaat maar een mooi en tijdloos ontwerp

Huh…? Een vijfde inzending? :wink:

marcelRW Schreef:

de Raymond weil tango, met een zwartleren band.
jammer geen automaat maar een mooi en tijdloos
ontwerp

Het is inmiddels wel duidelijk dat het de Hamitlon of de Auguste Reymond zal worden. Beiden hebben zeker hun charme maar vallen om verschillende reden voor mij af. :frowning: Ik wil de Limited Edition werkgroep allereerst bedanken voor hun (waarschijnlijk vele) werk, maar iig. ook complimenteren met hun eerste voorstel nl. Chrono Watch! Al ben ik schijnbaar een eenzame roepende in de woestijn, :wink: maar dat vind ik de mooiste.
Grtz.

Als ik de reacties in deze discussie zo scan, gok ik op de Hamilton!

AR, gezien de mooie kleurstelling.

Doortellen Henrik!!! X(

Al iets bekend??? Ik wil de Auguste Reymond zsm bestellen…:slight_smile: