Hier kunt u uw op en aanmerkingen over de kandidaten voor de Horlogeforum.nl Limited Edition 2009 kwijt!
Ik vind eerlijk gezegd geen van de kandidaten erg mooi, maar dat zal een kwestie van smaak zijn 
Dat zal inderdaad. En knap dat je binnen een minuut nadat de laatste kandidaat online stond dat al had gezien en gepost 
Even geduld
Er komen er meer!
Ik dacht hetzelfde totdat ik de Pelikaan zag verschijnen :~
Ik ga ze nu bekijken, hulde aan de werkgroep voor de tijd en moeite die ze erin hebben gestoken.
Voordat ik een (weloverwogen;)) keuze maak wil volgende alvast kwijt.
Wat een bijzonder scala aan horloges dit jaar, voor een ieder wat wils. Mijn complimenten aan de Limited commissie(tu) voor wederom een “job well done”
Zonder de leden van de werkgroep voor hun hoofd te willen stoten vind ook ik geen van de kandidaten erg mooi. Maar zoals zo vaak op dit forum vermeld…over smaak valt niet te twisten. Hopelijk zit er volgend jaar iets bij wat mij meer aanspreekt. Succes met het kiezen van de favoriet.
Gr,
Ron.
Zijn ze dit allemaal?
Zo ja dan moet ik zeggen, grote diversiteit maar helaas niets wat direct mijn smaak is.
Ik zal ze allemaal nog een aantal keer bekiojken, misschien dat het dan went maar bij geen van de exemplaren is het liefde op het eerste gezicht.
Wat een werk en voorbereiding moet het zijn geweest. Respect voor iedereen.:}
Misschien een heel kleine opmerking ter verbetering, zonder iemand te willen kwetsen. Bij de heel mooie Pelikaan komt achterop www.horlogeforum.nl te staan.
Dit gaat dan wel heel erg lijken op zo`n internet horloge van 30 euro met bedrijfsreclame erop toch.B)-
Verder niets dan lof(tu)
Er zit er wel eentje tussen die mij kan bekoren maar eerlijk gezegd vind ik de prijs te hoog, of beter geformuleerd, mijn wishlist is nog lang en mijn banksaldo dermate laag dat ik voor dat geld wel iets anders kan bedenken.
Maar dat gezegd, misschien ben ik de doelgroep voor de limited helemaal niet.
sluit me aan bij de vorige spreker. Is er geen Poor Mens LE? 
Respect voor degene die al het werk hebben verricht.
Ik wil iedereen complimenteren met de horloges die hier zijn gepresenteerd!
Ik heb mijn stem uitgebracht voor de Pelikaan. Mooi horloge, met saffierkristal aan de voorzijde, jammer dat de achterzijde mineraalglas is, maar over het algemeen heeft de achterzijde natuurlijk minder te lijden.
Na een eerste blik valt 1 van de vier af. Bij de overige drie vind ik 1 wat minder. De keus tussen de laatste twee wordt zeer moeilijk. Heb ik nog wat om over na te denken. Heerlijk! :~ Als ik mijn keuze gemaakt heb, laat ik hem nog weten.
Complimenten voor de werkgroep, een keuze uit 4 totaal verschillende modellen, daar is hard aan gewerkt!
Ik twijfel tussen 2 varianten, eigenlijk tussen 3, enfin ik denk er nog even over na! 
wat een prachtige aktie hebben jullie georganiseerd!
maar ik ben van de oldtimertjes, dus per definitie val ik buiten de boot.
Hallo Horlogelovers,
Zeer onder de indruk van de keuze in modellen, voor een ieder wat wils. De Pelikaan is prachtig alsmede de Aristo, het wordt dus moeilijk kiezen. Zeer bedankt voor de moeite en tijd welke in dit project is gestoken.
Hulde voor de werkgroep en de `aanbrengers’ van de merken.
Ik sla over, de Pellikaan vind ik prachtig, maar met 45 mm echt te groot (sprak de Paneraidrager :)).
De overige opties zijn niet mijn smaak, hoewel de Defacto mijn 2e keuze zou zijn.
na lang wachten eindelijk de kandidaten. Wat een mooie diversiteit aan stijlen.
Ik denk dat er voor iedere smaak wel één goede keuze mogelijk is.
Werkgroep bedankt voor jullie inspanningen (tu)
Mijn keuze: ik weet het nog niet … 
Groeten,
Arno.
De Aristo is de mooiste, volgens mijn bescheiden mening.
Ook van mijn kant: bedankt voor alle tijd die er door de werkgroep in is gestoken(tu)
Ik vindt de Aristo de mooiste, ook door de bescheiden omvang:~, maar de H3 is ook niet verkeerd, ook al is het iets totaal anders.
De Pellikaan valt zeker af alleen al door de omvang.
Stef