Natuurlijk ook eerst mijn complimenten voor het vele werk dat hier aan vooraf is gegaan helaas zit er voor mijn persoonlijke smaak niks bij als er al een is dan de pelikaan maar die is voor mijn pols iets te groot:(
gr Pieter
Natuurlijk ook eerst mijn complimenten voor het vele werk dat hier aan vooraf is gegaan helaas zit er voor mijn persoonlijke smaak niks bij als er al een is dan de pelikaan maar die is voor mijn pols iets te groot:(
gr Pieter
Henrik, als ik ga stemmen laat ik misschien een horloge als overwinnaar uit de bus komen die ik zelf niet zal kopen maar wel ‘opdring’ aan de andere forumleden.
Dat is nou net de reden waarom ik niet heb gestemd.
Als ik wel zou hebben gestemd, dan zou dat zijn geweest op de Aristo, met de kanttekening dat ik die dan nièt zou gaan kopen.
tjvreeken Schreef:
Henrik, als ik ga stemmen laat ik misschien een
horloge als overwinnaar uit de bus komen die ik
zelf niet zal kopen maar wel ‘opdring’ aan de
andere forumleden.
Dat is nou net de reden waarom ik niet heb
gestemd.
Als ik wel zou hebben gestemd, dan zou dat zijn
geweest op de Aristo, met de kanttekening dat ik
die dan nièt zou gaan kopen.
Zo denk ik er ook over. De Aristo zou ook mijn keuze zijn, maar ik weet dat velen hier liever wat groter dragen, dus ga ik ze geen klein horloge opdringen. Als ik zou overwegen 'm te kopen dan zou ik wel stemmen, maar omdat ik dus niet mee doe stem ik ook niet.
Leuk om te zien dat er meer net zo denken.
Sieb Schreef:
Er zit natuurlijk ook wel een chronometer
uurwerk
in.
Ja, dat is natuurlijk ook wel weer zo. heeft het
origineel dat niet dan?
Kan ik niet echt vinden op de site.
Als het er niet (op) staat, dan zit het er zeker niet in. 
Allemaal terechte overwegingen maar je moet inderdaad ook aangeven of je het horloge zou willen kopen. En dat is van groter belang voor de uiteindelijke uitslag. Dus stem ze!
Dat is dus het gelimiteerde er aan, dat het een COSC gecertificeerd uurwerk heeft. En dat maakt het ook een goedkoop horloge. Als je mij trouwens een horloge kunt laten zien dat dezelfde vorm glas heeft dat van saffier is onder de 2.000 euro…
de pellikaan : leuk ontwerp, prima uurwerk. Ik
vind alleen de flieger kroon niet passen bij dit
ontwerp wijzerplaat, een flieger kroon moet op een
flieger. Dit merk heeft ook zijn sporen nog niet
verdient ( nu hoeft dat niet perse wat te
zeggen…) Het lijken me qua kwaliteit prima
horloges. Maar ik vraag me sterk af of de limited
niet in een grotere serie wordt gemaakt dan de
normale variant. Zijn er daar al minimaal 25 van
verkocht ???
mijn opmerkingen aangaande de oplage van pellikaan heeft iemand daar een idee van ?
Weet iemand welke sluiting de band van de H3Tactical heeft?
Ik mag toch hopen op een vlindersluiting?
Even een toevoeging mijnerzijds 
Het uurwerk op zich is hetzelfde, alleen het is bij deze limited supernauwkeurig afgeregeld volgens COSC spec.'s en daar ook getest en gecertificeerd. Het certificaat van deze test krijg je er dus ook bij.
Niels
De uitslag volgt op maandag 15 juni.
De spanning stijgt…