Naar aanleiding van de Limited voorstellen (zie http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,291817), hierbij het discussietopic. Let op, aan de voorstellen kan niets meer worden aangepast, ze zijn zoals ze zijn!
De personen verantwoordelijk voor de voorstellen (hartelijk dank voor alle genomen moeite!) en de werkgroep zijn benieuwd naar de reacties!
vooralsnog spreekt de flieger me nog het meest aan, een mooie “foto” van de blauwe sunburst met oranje secondenwijzer zou heel erg welkom zijn, nog even geduld dus.
2 fliegers… erg leuk… maaruh, komt er ook een
duiker??
Die staat er inmiddels ook bij.
Zo op het eerste gezicht kies ik voor de Steinhart GMT. Gewoon, puur voor de looks. En omdat ik nog geen GMT heb. En omdat het me geen zier interesseert of het nou een hommage is of niet. Vanavond eens even rustig alledrie de modellen bekijken.
In ieder geval de initiatiefnemers alvast bedankt voor alle moeite!
Nr 3 was nog niet zichtbaar bij mij henrik. Inmiddels alles gezien en ik wil gelijk mijn complimenten maken. Mooie leuke inzendingen. Voor iedereen iets denk ik!
Mooie voorstellen allemaal. De Steinhart GMT is erg mooi. Ik verwachte alleen dat de kast geen kroonbeschermers zou hebben en de maat kleiner zou worden. Het is nu een “gewone” gmt met witte wijzerplaat en vintage lume wat overigens wel mooi is maar ja ik heb er al één in het zwart. Ben eigenlijk wel een beetje blij ook want het zou me anders weer geld kosten wat ik momenteel niet heb.
Dat begrijp ik frenk, ik ben ook niet boos Maar er staat duidelijk dat er 3 voorstellen zijn en zo had ik een mooie aanleiding iedereen te verzoeken eerst even te lezen.
Net gepost Frenk! Overigens lees ik op fora dat er veel wordt geroepen om een witte Ocean GMT gebasseerd op de Pan-Am GMT Master. Daarom wel leuk om te vertellen dat deze exclusief voor Horlogeforum wordt gemaakt!
en ik was gewoon ongeduldig :)… wilde speculeren over voorstel 3. Maar erg leuk, ik heb mijn keuze nog niet gemaakt. Ik vind ze allemaal wel iets hebben. Unitas is leuk, mooie lume, aparte kroonpositie. De 2824-2 in de steinhart flieger waar dan geen datum op zit, maar wel met leuk oranje detail… en vervolgens een horloge met GMT functie en de gewenste of veel besproken "witte"duiker… (tu)
benieuwd wat ieders voorkeur heeft! Overigens, de prijzen zijn erg vriendelijk!
Mooie voorstellen allemaal. De Steinhart GMT is
erg mooi. Ik verwachte alleen dat de kast geen
kroonbeschermers zou hebben en de maat kleiner zou
worden. Het is nu een “gewone” gmt met witte
wijzerplaat en vintage lume wat overigens wel mooi
is maar ja ik heb er al één in het zwart. Ben
eigenlijk wel een beetje blij ook want het zou me
anders weer geld kosten wat ik momenteel niet heb.
Denk als je de kast moet laten aanpassen de limited een keer zo duur wordt. Kunt niet zomaar die beschermers wegslijpen.
Mooie voorstellen allemaal. De Steinhart GMT is
erg mooi. Ik verwachte alleen dat de kast geen
kroonbeschermers zou hebben en de maat kleiner
zou
worden. Het is nu een “gewone” gmt met witte
wijzerplaat en vintage lume wat overigens wel
mooi
is maar ja ik heb er al één in het zwart. Ben
eigenlijk wel een beetje blij ook want het zou
me
anders weer geld kosten wat ik momenteel niet
heb.
Denk als je de kast moet laten aanpassen de
limited een keer zo duur wordt. Kunt niet zomaar
die beschermers wegslijpen.
Dat snap ik ook. Ik bedoelde alleen maar te zeggen dat het horloges te veel gelijkenissen heeft met een horloge dat ik ik al heb. Daarom zal ik geen LTD aanschaffen.
Complimenten voor de werkgroep, er valt echt iets te kiezen!:~
flieger met blauwe sunburst dial hmmm, als handopwinder was het een winnaar geweest. Enfin ik denk er nog even over na.
Is het overigens ook mogelijk om een voorkeur op te geven voor het nummer (bijvoorbeeld 001/100, 055/100 etc.) in geval je de winnende wil aanschaffen?