Voor mij zal het het eerste jaar zijn dat ik mee mag stemmen over de limited edition en het is toch wel lastig. Ik hoop dat er een betere foto van de flieger van Steinhart komt waar hopelijk de sunburstdial iets beter naar voren komt.
Verder vind ik ook het GMT-model interessant, mede omdat ik geen GMT heb.
kroonbeschermers zou hebben en de maat
kleiner
zou
worden. Het is nu een “gewone” gmt met witte
wijzerplaat en vintage lume wat overigens wel
mooi
is maar ja ik heb er al één in het zwart. Ben
eigenlijk wel een beetje blij ook want het
zou
me
anders weer geld kosten wat ik momenteel niet
heb.
Denk als je de kast moet laten aanpassen de
limited een keer zo duur wordt. Kunt niet
zomaar
die beschermers wegslijpen.
Dat snap ik ook. Ik bedoelde alleen maar te zeggen
dat het horloges te veel gelijkenissen heeft met
een horloge dat ik ik al heb. Daarom zal ik geen
LTD aanschaffen.
Of je verkoopt die ander. Volgens mij ben je die zo kwijt.
de prometheus vind ik niet zo mooi, het horloge oogt te kaal, plat…Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar hij oogt niet echt mooi of prijswaardig. Hoewel het wellicht in het echt een mooi horloge zou kunnen zijn. Ik vind de voorgestelde duikers van prometheus elders op het forum in de actie op dit moment erg mooi !
de steinhart opties vind ik leuk. De blauwe sunbrust zou erg mooi eruit kunnen zien. zou voor mij een optie kunnen zijn, zeker omdat ik al een orginele flieger van laco heb. Maar met bruine band en blauw stiksel zeker om te smullen denk ik.
De pan am ziet er gewoon mooi uit. Tsja, kan niet veel over het ontwerp zeggen, dan zou ik het orgineel van Rolex moeten beoordelen.
Ik ben er nog niet overuit of ik ga stemmen en of ik potentieel iets wil kopen.
Wel weet ik hoe moeilijk het is om tot limiteds te komen, zeker lovenswaardig is de inzet van de betrokkenen !
vind de limited elk jaar weer een leuke en spannende actie.
Net gepost Frenk! Overigens lees ik op fora dat er
veel wordt geroepen om een witte Ocean GMT
gebasseerd op de Pan-Am GMT Master. Daarom wel
leuk om te vertellen dat deze exclusief voor
Horlogeforum wordt gemaakt!
Betekent dit dan ook (is een van de limited-regels) dat deze Pan-Am Homage dan ook nooit aan de reguliere catalogus zal worden toegevoegd???
Volgens mij vind ik de Recon het mooist en het meest origineel.
Al moet ik wel wennen aan de kroon aan de linker kant. Mogelijk dat ik nog verander als er betere plaatjes van de B-Uhr komen en de blauwe plaat erg mooi blijkt, maar ja…ik ben niet erg Steinhart-achtig.
Net gepost Frenk! Overigens lees ik op fora dat
er
veel wordt geroepen om een witte Ocean GMT
gebasseerd op de Pan-Am GMT Master. Daarom wel
leuk om te vertellen dat deze exclusief voor
Horlogeforum wordt gemaakt!
Betekent dit dan ook (is een van de
limited-regels) dat deze Pan-Am Homage dan ook
nooit aan de reguliere catalogus zal worden
toegevoegd???
Zonder te twijfelen de Steinhart duikert.
Alleen weet ik nog niet of ik mee doe.
Wel mijn complimenten aan de werkgroep die elk jaar tijd en moeite in het project steken(tu)
Ik sla dit jaar denk ik maar eens over.
1 De Recon 5 vind ik te groot en ook niet mooi genoeg eerlijk gezegd.
2 De flieger vind ik ook te groot, maar daar wil ik nog wel even de foto’s van zien.
Die kan wel mooi zijn, maar dan wil ik toch liever de Stowa no logo vanwege het
formaat ook.
3 De GMT, tsja, een witte duiker, die heb ik al. Verder zwijg ik
Wel bedankt voor de mooie voorstellen, er is al wat meer keuze in verschillende type. Goed werk van de mensen die aan de voorstellen gewerkt hebben en ook van de werkgroep.
Ten eerste wil ik mijn waardering uitspreken voor de gehele werkgroep, ik vind het elk jaar toch weer ontzettend knap hoe jullie in staat zijn een Limited-idee te vertalen naar ontwerpen en uiteindelijk een concreet model.
Ik had gehoopt dit jaar voor het eerst mee te doen met de Limited, echter spreekt geen van de modellen mij echt aan en wel om de volgende reden:
De Recon vind ik niet mooi vanwege de plaatsing van de kroon
De Steinhart flieger vind ik de diamantkroon niet mooi, ik weet dat die bij het model hoort, ik had echt liever de standaard kroon gezien die Steinhart gebruikt voor haar 44mm modellen
Helaas heb ik al een GMT- duiker…
Ik wens alle toekomstige eigenaren heel veel draagplezier toe, draag het met trots!
Leuke keuzes dit jaar, de eerste 2 vallen voor mij alleen al vanwege de maat af…de gmt…tja met coke bezel of zwarte bezel zou het voor mij een serieuze optie kunnen zijn…
Ook namens mij complimenten aan de werkgroep, ik ga eens nadenken over de steinhart gmt(tu)