Wat een leuke voorstellen. De eerste vind ik te vlak en te nietszeggend. De 2e lijkt me erg mooi maar groot. De 3d is behoorlijk aantrekkelijk.
Wie kan mij vertellen wat de lug to lug size is van de blauwe flieger? Donkerblauw is wel erg lekker.
Ik las op WUS dat het 53mm is. Best wel flink
Dank je Tom.
Die Steinhart flieger ziet er erg mooi uit, ben benieuwd naar gedetailleerde foto’s. 44mm is alleen wel erg groot
Bedankt voor de inzet, heren!
:~:
Hallo horloge-vrienden,
Opnieuw verrast door de keuzes Limited 2011.
Bedankt voor de noeste arbeid van de werkgroep.
Waarop de keuze zal vallen weet ik nog niet.
Hopelijk komt er nog een echte afbeelding van de Steinhart flieger?
Nogmaals hartelijke dank voor de genomen moeite en tijd.
Rob
Ik twijfel tussen beide Steinharts. Hopelijk komen er nog betere foto’s, wat op basis van de getoonde plaatjes kan ik helaas geen beslissing nemen.
Nee, geen limited voor mij dit jaar.
Vind de fliegers niet echt bijzonder, en dan daarnaast vind ik persoonlijk dat ik met mijn Christopher Ward C8 al een mooiere heb.
De Steinhart Duiker vind ik wel leuk, maar heeft voor mij teveel kleuren. Oranje-geel,wit,blauw, en rood. Ik zal ook niet gaan stemmen, aangezien ik toch niet van plan ben er eentje aan te gaan schaffen
Wel wil ik graag mijn complimenten geven aan de werkgroep, en Prometheus en Steinhart bedanken voor de inzendingen (tu)
Complimenten voor de inzenders en 't team. Weet nog niet welke ik mooier vind, de Recon5 en de witte GMT. De Recon5 heeft wel een aparte look en 't uitgebreide gebruik van lume vind ik leuk gedaan, maar wijzerplaat oogt wat kaal/uit balans. Komt misschien omdat ik de look van 6497 gewend ben. Weet iemand wat eigenlijk het verschil is tussen een 6491 en een 6497?
De witte GMT heeft een leuke vintage uitstraling, maar ben geen fan van plexi. Ben ook niet weg van een 3e centrale wijzer die niet de secondes aangeeft.
Fliegers zijn niet mijn ding, Niet erg spannend en voor mij te groot.
Ik kan mij voorstellen dat voor wie het formaat kan hebben die met de blauwe plaat erg mooi is.
Als de centjes het toelaten, voor mij waarschijnlijk de GMT.
Zoals eerder opgemerkt wel een beetje druk. Dat is verder mijn aarzeling.
Hoewel misschien heiligschennis, er valt natuurlijk nog erg veel te tunen.
Bijvoorbeeld zwarte bezel (insert) en een rubber Steinhart band.
Erg jammer. Twee fliegers waar ik niks mee heb.
Blijft de Steinhart duiker over maar ik heb al een witte duiker. Ook geen saffier op de Steinhart is toch een beetje vervelend. Voor mij had het de eerste limited geworden, maar niet dit jaar.
Werkgroep bedankt voor de inzet!
Met vriendelijke groet,
Patrick
ik heb van steinhart begrepen dat er normaal gesproken op de plexi modellen tegen een kleine meerprijs saffier mogelijk is, kan dat nu ook ?
Lijkt me niet, ontwerp staat vast volgens de regeltjes.
(kan ik me ook wel iets bij voorstellen)
marnix.moed Schreef:
Weet iemand wat eigenlijk het verschil is
tussen een 6491 en een 6497?
Volgens mij is dat een typefoutje in de openingspost, en moet het een 6497 zijn. 6491 bestaat bij mijn weten niet.
KloPt, was een typo, dank voor de pb!
De “regeltjes” voorkomen dat het een inkoopaktie gaat worden. Zodra er een limited is gekozen zou het mogelijk kunnen zijn, áls de fabricant dat toestaat, om eventueel een kleine persoonlijke wijziging te doen. Maar ga daar in eerst instantie niet van uit!
bedankt voor de info (tu)
Allereerst mijn complimenten aan de werkgroep. Zoveel mensen, zoveel wensen: je kunt er bij voorbaat vanuit gaan dat je niet iedereen tevreden kunt stellen.
Ik wacht nog even met stemmen tot er betere foto’s beschikbaar zijn, maar kan wel alvast zeggen dat als ik meedoe het de Steinhart flieger wordt. Ben alleen benieuwd hoe de kleuren over komen.
De Prometheus is weer eens totaal wat anders met de kroon op 9- en de seconde op 3 uur.
Steinhart flieger is veelbelovend en ben benieuwd naar foto’s om een echt duidelijk beeld te kunnen vormen.
Steinhart Ocean ziet er heel gelikt uit.
Petje af voor de diversiteit en de werkgroep.
hier een video review van de Prometheus. Geeft jullie wellicht een beeld van hoe de limited zou kunnen worden.
zal voor mj de eerste keer worden dat ik mee doe mits het de gmt wordt. zal van de week even stemmen!
complimenten met de voorstellen, leuke keuzes.
groet,