Ik zie het niet op 't proto-plaatje, maar komt er op de wijzerplaat van de Steinhart GMT ook Swiss Made op te staan? Op de andere modellen van Steinhart, ook de special editions, zie ik dit wel staan, maar op de 2 limiteds weer niet.
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoeveel (geldige) stemmen er inmiddels binnen zijn. Is het mogelijk dat de organisatie dit bekend maakt? Ik heb geen flauw idee hoeveel mensen aangetrokken worden de mogelijke limited’s en ben er eigenlijk erg nieuwsgierig naar.
neptukker Schreef:
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoeveel
(geldige) stemmen er inmiddels binnen zijn. Is het
mogelijk dat de organisatie dit bekend maakt? Ik
heb geen flauw idee hoeveel mensen aangetrokken
worden de mogelijke limited’s en ben er eigenlijk
erg nieuwsgierig naar.
Lees even de post, enkele dagen na de sluiting wordt de uitslag bekend gemaakt, voor die tijd heerst “radiostilte”.
Een beetje mystiek rondom de LE is absoluut noodzakelijk!
Het is ten slotte toch wel een bijzonder en een beetje geheimzinnig clubje (ik bedoel de leden van HF, zie ook de “geheimzinnigheid” rondom bijeenkomsten).
The trusted innercircle.
Dat had ik niet meer in mijn geheugen. Ik snap dat er geen tussenstanden komen maar een absoluut aantal lijkt mij me geen kwaad te kunnen. Wordt vervolgd in juni dus.
Swiss made komt gewoon op de plaat te staan van de Steinharts.
Zoltar Schreef:
Swiss made komt gewoon op de plaat te staan van de
Steinharts.
Thx!
Met koninginnenach/-dag had ik een oranje en een rood-wit-blauw overhemd gekocht. Maar had nog geen passend horloge voor erbij. Dus gestemd en hopelijk straks een matching rood-wit-blauwe Steinhart rijker. Toch een goeie en geldige reden om er een horloge bij te nemen?
Ook de mooie foto’s met een rood-blauw nato bandje hebben ook geholpen om me over de streep te trekken.
Nu alleen nog een oranje horloge zien te vinden
Mijn complimenten aan de werkgroep (tu). Alvast bedankt voor jullie inzet. Er is wat te kiezen!
Ik ben eruit. Ik heb regelmatig teruggekeken naar de drie LE’s.
De Protheus Recon 5 blijft in deze uitvoering uit evenwicht vind ik. De gewone Recon 5 heb ik toendertijd willen bestellen, maar deze werd niet meer gemaakt.
De Steinhart Ocean 1 GMT Blue Red, spreekt me ook na regelmatig terugkijken niet voldoende aan. Daarbij is GMT functie voor mij overbodig. Zou dan toch liever de duiker ocean 1 black aanschaffen. Een strakke klok met een bezel die functioneler is. Kan bv makkelijk de tijd bijhouden dat mijn eitje kookt.
Welnu mijn keus is gevallen op de Steinhart Nav B-Uhr automatic 44mm.
Ik verwacht dat de blauwe wijzerplaat in het echt vreselijk mooi is. Verder vind ik het prettig dat de wijzerplaat strak, duidelijk en zonder datum is. Ik hoop dat het lengte verschil tussen de grote en de kleine wijzer wat prominenter is als op het plaatje. Het bandje ziet er wat minder uit, maar kan meevallen in werkelijkheid. Een mesh bracelet, waar de ocean 2 mee uitvoerd gaat worden lijkt me mooi voor deze limited.
Nu nog snel mijn stem uitbrengen!
Groetjes DR
Ook ik ben er inmiddels uit. Ik zat er in eerste instantie aan te denken helemaal niet te stemmen, maar de Steinhart Nav B-Uhr vind ik met de sunburst dial toch wel interessant genoeg klinken om deze een kans te geven. Net als wat DonkeyRoller hierboven zegt verwacht ik mooie dingen van deze dial.
Er kan nog gestemd worden tot 15:30 uur op 31 mei 2011.
Een kleine 16 uur de tijd nog ::o
Nog 6 uur, denk goed na geef je stem met beleid en passie!
Er is nog een kwartiertje om te stemmen ( op de Steinhart Nav B-Uhr automatic 44 mm “Horlogeforum.nl” Limited Edition ;))
Afgaande op de post hier op het forum gaat het volgens mij de Flieger worden (joehoooh) op de voet gevolgd (na een snelle start) door de GMT. De Recon 5 is nergens. De tijd zal het leren!
De uitslag is bekend en (hoewel zeer spannend) zo dat er één duidelijke winnaar lijkt te zijn. De Werkgroep gaat in beraad en laat u binnen enkele dagen weten welk horloge de verkiezing heeft gewonnen.
Ik heb dit jaar niet gestemd, omdat ik hem waarschijnlijk niet ga kopen. Vond ik wel zo eerlijk. Anders beïnvloed je toch de uitslag. Ik blijf het natuurlijk wel volgen.
mcfr Schreef:
Ik heb dit jaar niet gestemd, omdat ik hem
waarschijnlijk niet ga kopen. Vond ik wel zo
eerlijk. Anders beïnvloed je toch de uitslag. Ik
blijf het natuurlijk wel volgen.
Hier ook. Desondanks ben ik wel benieuwd naar de uitslag.
Dat sowieso en misschien draait mijn mening nog om, maar voorlopig zeg ik dat ik niet mee doe Daarbij heb ik natuurlijk ook al de Jellyfish en DWP in korte tijd gekocht.
Mijn vriendin ziet me al komen
Ben benieuwd wat het is geworden!
Anders ik wel
Tom Koerts Schreef:
Anders ik wel
Ja, want jij weet het vast nog niet als lid van de werkgroep
Nee daarom
Tom Koerts Schreef:
Nee daarom
Hahaha.