Vandaag van Squale de aangepaste foto ontvangen. Deze is inmiddels in het topic toegevoegd. De foto van de mesh band staat hier ook op.
De aangekondigde massieve bracelet gaat (voorlopig) toch niet in de collectie komen, de leverancier heeft vandaag extra aanvullende eisen v.w.b. af te nemen aantallen gesteld en het voor Squale financieel onhaalbaar gemaakt om een kwalitatieve goede bracelet aangepast aan de kast van de 50 Atmos voor een acceptabele prijs in te kopen.
Er wordt wel (speciaal voor ons) de mesh band in het PVD gemaakt en voor dezelfde prijs aangeboden als de normale mesh band.
Krijgen we trouwens bij de uitslagen straks de exacte stemmenaantallen te zien? Volgens mij kregen we die vorig jaar niet, maar ik vind dat eigenlijk best leuk om te weten!
Hoi Ruud,
Een PVD coating kan er altijd af natuurlijk, maar dan moet je wel beter je best doen dan het kleinste stootje. Normaal gesproken is een PVD coating zeer duurzaam.
MvG,
Lennart
Ook hier complimenten voor de werkgroep en de inzenders. Ik vind de Hexa heel bijzonder, de Techne verrassend geslaagd en de Squale… is gelukkig ook te koop met een standaard wijzerplaat.
Ik heb er even over nagedacht, maar weet nu zeker dat ik de limited dit jaar niet ga bestellen. De Hexa valt af vanwege het ‘robuuste’ uiterlijk en de maat, de Techné vanwege de zwarte kast. De Squale is mijn favoriet. Ik had echter liever een kleur wijzerplaat gezien de niet standaard al wordt geleverd.
Ik beraad mij nog over mijn fondsen - 2012 wordt een duur jaar
Ik wil ook alleen meestemmen als ik mijn keuze zou kunnen kopen mocht het 'm worden, dus voorlopig onthoud ik mij nog van stemmen.
Mijn favo is de Hexa - stoer, ongecompliceerd.
De squale is trouwens ook zeker niet verkeerd in dat mooie oranje. En ook de Techné ziet er goed uit, maar is gewoonweg niet mijn ding op dit moment.
Complimenten voor alle betrokkenen, ik vind de drie modellen allemaal wel iets hebben. De meeste voorgaande jaren ha dik wel dat één bepaald model er voor mij wel duidelijk bovenuit stak, maar dat heb ik nu dus niet. En dat bedoel ik op de goede manier: ik vind ze alledrie mooi. Ik ga er eens rustig over nadenken!
Ik heb nog geen mail verstuurd met mijn stem. Er begint zich in mijn hoofd toch een lichte voorkeur voor de Hexa af te tekenen, gewoon omdat ik dat het apartste model vindt. Maar ik laat het allemaal nog even bezinken!
Wel leuk om hier te delen om wellicht nog een voorkeur voor de Hexa te krijgen. Er passen mooie straps bij. Je nog kunt ze winnen ook (los van de limited verkiezing). Zie link onder de foto