Voor mij ook de Squale!
Lennart heeft aangegeven dat er snel een nieuwe impressie komt met de goede tekst op de bodem en plaat erin. Foto’s van de stalen banden komen er ook aan
Voor mij ook de Squale!
Lennart heeft aangegeven dat er snel een nieuwe impressie komt met de goede tekst op de bodem en plaat erin. Foto’s van de stalen banden komen er ook aan
Ik heb er even over nagedacht en de Techné spreekt me toch het meeste aan, dus m’n stem gaat daar naartoe. Volgens mij hebben we nog nooit een chronograaf gehad in al die jaren, dus als ‘10e limited’ is dat wel erg leuk.
De Squale is overigens voor mij wel een goede tweede, dus mocht die winnen, dan ben ik daar waarschijnlijk ook wel voor te porren. Wat ‘10e limited’ betreft valt voor de Squale te zeggen dat het wel het meest gerenommeerde merk is van de drie opties.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Eerst de leden van de werkgroep bedankt voor de mooie en ruime keus die gecreerd is.
Mijn stem is naar de Squale gegaan, vind dit toch de mooiste, ik hoop wel dat de Milanaise band ook in PVD te krijgen is. Dat is dan mijn favoriete combi.
De Hexa is leuk en heeft een Seiko uurwerk, maar is te groot voor mij.
De Techne is mooi maar een Zwitser die Seagull uurwerken monteerd: daar heb ik geen klik mee, maar dat is persoonlijk.
Ieder zijn keus, en we wachten af wat de L.E. 2012 wordt.
Mvrgr,
Andre67
Ik heb zo’n vermoeden welke het gaat worden als ik de reacties zo lees (tu)
Als ik zou stemmen zou het de Squale worden.
Maar ik hou niet van oranje, vind Hexa teveel lijken op Hema, zie me, als ik het me al zou willen veroorloven, geen hondetden euroos neerleggen voor een Japans uurwerk en al helemaal niet voor chinees.
En koop alleen maar horloges in deze prijsklasse als ik er echt helemaal warm voor loop.
En dat is niet het geval, dus doe ik niet mee en dus breng ik ook niet mijn stem uit.
Alle anderen: veel genoegen toegewenst met wat het dan ook gaat worden.
Voor mij ook de Squale!
Lennart heeft aangegeven dat er snel een nieuwe
impressie komt met de goede tekst op de bodem en
plaat erin. Foto’s van de stalen banden komen er
ook aan
Mag van mij een oyster style band worden. Zou ik helemaal top vinden.
Ik neem aan dat de band ook gewoon officieel van Squale is, of niet?
Kan me niet anders voorstellen. De mesh zit al voor de 101 Atmos in het assortiment maar die is 22mm
Kan me niet anders voorstellen. De mesh zit al
voor de 101 Atmos in het assortiment maar die is
22mm
En ook oyster style?
Nee alleen de mesh tot nu toe. Ben ook benieuwd naar de stalen band
Bedankt voor de keuzes maar dit wordt lastig.
De Squale valt voor mij af, ik heb al een oranje duiker.
De Hexa heeft op dit moment de lichte voorkeur oa door de kroon tussen de 10 en 11.
Bij de Techne mis ik de datum, had dat wel leuk gevonden en ik vind hem eigenlijk net te klein.
Denken, denken, denken.
Gr,
Peter
Mijn gevoel neigt ook naar de Squale maar ik wil eerst de massief stalen band zien.
Daarnaast ben ik ook benieuwd met wat voor verpakking e.d. ze geleverd. Ik Kan enorm afknappen als de verpakking en papieren bij een horloge gezien wordt als bijzaak. Is hier wellicht iets over bekend? (foto’s?)
Alvast bedankt,
Marc
De doos van de Squale lijkt een beetje op de doos van een Sinn. Weet niet of er voor de limited iets speciaals wordt gedaan. Van Techne en Hexa durf ik t niet te zeggen.
Allereerst complimenten aan de limited-commissie! Mooie voorstellen.
De Squale doet het goed lees ik en daar kan ik me wel in vinden. Ik denk er nog even over na.
De doos van de Squale lijkt een beetje op de doos
van een Sinn. Weet niet of er voor de limited iets
speciaals wordt gedaan. Van Techne en Hexa durf ik
t niet te zeggen.
Zo’n Sinn-achtige doos lijkt me wel wat. Ik heb -zoals ik al meldde- voor de Squale gekozen, wat dat betreft is het voor mij wel duidelijk. Als het nog mogelijk is om de doos te merken als doos voor de limited (opdruk, kleur, horlogenummer etc), dan is het feest helemaal compleet!
Maar als het niet mogelijk is, ben ik met de Squale in een gewone doos ook een gelukkig mens!
Menno
Hier even een fototje. Wellicht dat er iets speciaals gemaakt kan worden
Dit is wel mooi Tom! Enne, dat bandje aan het horloge, deze Tropic, ziet er ook wel mooi uit. Maar Tropics dragen altijd k.
Ik zie mezelf nu eindelijk eens een Isofrane bestellen.
Menno
Dit is wel mooi Tom! Enne, dat bandje aan het
horloge, deze Tropic, ziet er ook wel mooi uit.
Maar Tropics dragen altijd k.
Ik zie mezelf nu eindelijk eens een Isofrane
bestellen.Menno
Tropics dragen niet altijd k.
Die ik op mijn Heuer heb (en enkele Seikos) is erg zacht en comfortabel,
is echter wel moeilijk om er voor een redelijke prijs aan te komen.
Complimenten aan de organisatie voor het hebben van drie erg afwijkende voorstellen. Aangezien ik in geen van drie interesse heb zal ik niet stemmen. Vorig jaar de voor het eerst gestemd (op een klok die het niet werd) en nu niet mijn smaak. Het leven kan niet altijd meezitten
Succes toegewenst voor degene die wel gaan stemmen (en kopen).
Als ik ‘moest’ stemmen zal het de Hexa worden. Deze vind ik mooi en uniek. Maar aangezien ik deze toch niet zal aanschaffen (heb wat anders op het oog) doe ik niet stemmen. Dat lijkt mij wel zo eerlijk naar de stemmers die wel willen aanschaffen.