Horlogeforum.nl werkt niet

Als HF een lokale installatie gebruikt kunnen ze, begreep ik, een plug-in installeren waarmee de Discourse app ook alle alerts pusht naar je device. Dat zou wel een pré zijn.

1 like

Dat doen ze. Maar stuurt de discourse app geen notificaties dan? Da’s onhandig.

Een reactie op iets van meer dan een maand terug, dat met de huidige dingen niets te maken had, en dat inderdaad een ISP probleem bleek te zijn.

Doe je goed, @PieterB52. :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Horlogeforum.nl doet het weer niet
(met https://www. ervoor doet die het wel)

Zelfde probleem weer?

1 like

Ik heb (nog) geen problemen

1 like

vooralsnog werkt het hier

1 like

Klopt. De forwarder ziet er dood uit.

@Communiteq to the rescue? :smile:

2 likes

Na wat updates laten draaien doet alles sinds twee weken of zo weer probleemloos hier.

Dat heeft nergens iets mee te maken. De machine die horlogeforum.nl doorverwijst naar www.horlogeforum.nl is kaputt. Is al vaker gebeurd, die moet een schop krijgen en dan is die terug. Als je recht naar www. gaat (want bookmark, of geschiedenis, of tab al open staan) dan merk je daar niks van.

1 like

Okay het zal dan wel, ik log altijd via de link op mijn desktop in, daarvoor, wanneer de problemen zich voordeden gink ik via Chrome en werkte ook.
Voor mij geen merkbare problemen nu en werkt als voorheen.

Kon vandaag het horlogeforum met geen mogelijkheid bereiken.
Moest via een zoekopdracht in Google een link naar een bestaand topic gebruiken om op de website te komen. Wat nu net pas gelukt is.

1 like

https://www.horlogeforum.nl

helemaal intypen met https://www ervoor

1 like

Ik las ergens iets over het feit dat TL-1 gebruikers plots het recht zijn afgenomen een nieuw topic te lanceren.
Wat die TL 1, 2, 3, 4, … allemaal wil zeggen weet ik niet. Hoeje dat nr laat stijgen weet ik al helemaal niet.

Wat ik wel weet is dat dit voor mij althans compleet onwerkbaar is en ik heb gene zin om hier maanden te moeten wachten of een paar honderd posts te doen vooraleer naar TL 2 ouzo te stijgen.

Ook al ben ik hier nog maar een goede 2 maand actief… ik heb de pretentie te denken dat mijn posts toch voldoende interessant zijn om enige meerwaarde te brengen.

Ik wou een nieuw topic maken ivm Minerva ( Montblanc) over een mooi uurwerk dat ik kort wou bespreken. Ik vind geen Minerva-Montblanc topic dus zou graag 1 starten.

Hopelijk is hier een oplossing voor

Geduld is een schone zaak:

1 like

Goed dat bericht gelezen?
Had te maken met vervelende zaken zoals hacking. Verder stond er duidelijk dat het een tijdelijke maatregel is en binnenkort weer opgeheven zal worden. Jur zal er dan over berichten.

1 like

Even geduld hebben, deze maatregel is maar van beperkte duur. Ben al lang blij dat we weer media en foto’s kunnen uploaden. Wat betreft het bereiken van tl 2, als je actief bent op het forum duurt dit precies een jaar.

en YY77 :slight_smile:

2 likes

Volgens het gequote bericht zouden alle functies weer werken, behalve het aanmaken van een topic. Maar het lukt mij nu niet om een link te plaatsen in een post. Is dat ook nog een functie die is geblokkeerd? Ik lees dat nergens terug in de berichten.

Zou mij niet bevreemden, zo voorkom je dat er spam links geplaatst kunnen worden.

Links plaatsen lukt inderdaad niet, ook niet in berichten.
Dat heeft ermee te maken, dus even geduld.